well you know how i do

-.-.-.DATE 2008-12-28 TIME 23:54:45
jag stod och värmde pytt i panna och skulle stänga av spisen, men de var skitsvårt för de gick inte! alltså vi har en sån här touch screen spis (heter det såå? man touchar lite sen händer de en massa grejer liksom), så jag höll fingret över den runda ringen SKITLÄNGE tills jag fick damp och typ, stod och slog på den med fingret. blev VÄRSTA ARG! grrrrr :@ sen skrek på mamma och sa: MAMMMA DEN HÄR SPISEN ÄR DUMIHUVE! VARFÖR HAR VI INTE EN SÅN GAMMAL SPIS SOM MAN KAN VRIDA HELT LÄTT?!!! ALLTSÅ JAG KAN INTE STÄNGA AV DEN! sen kommer mamma och kollar på spisen och mitt finger som jag har tryckt ned jäätttehårt över den där ringen och säger: MEN DU TRYCKER PÅ FEL KNAPP. hahaha.... alltså, är de bara jag eller har hela min omgivning gått iväg och blivit ett stycke smartare? :|



those who mind, don't matter
those who matter, don't mind

samira

hahahaa, vad sööt!

DATE 2008-12-29 TIME 08:02:28
WEBSITE: http://miiiira.blogg.se/
tarre

mmmmmkekekekehahaahhaaha, omg :P försöker du döda mig eller? detta avslutar året mikket fint :D

DATE 2008-12-29 TIME 15:32:20

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0