with the wind she sent her secrets

-.-.-.DATE 2008-12-12 TIME 23:29:40

ursäkta mobilbilderna, men så blir det
när man inte tagit med kameran (h)


försov mig idag så missade lucian på våran skola. tydligen så hade en kille svimmat - hah, mes!! skoja. hehehe. jag tog en senare buss till skolan och bevittnade en olycka :| det var coolt som in i *beep*. oj, fan vad elakt av mig. nej, det var hemskt... men alltså, coolt för mig som aldrig sett en olycka (a) fyfan, smisk på mig!! på skolan hade jag drama, tråkigt som fan. sen matte, det gick hur fort som helst. tiden bara flög iväg, fick inte så mycket gjort eftersom jag behövde hjälp men fick ingen :( sen på vägen hem såg jag en till olycka. värst vad folk ska gasa på. hehe.

slapp fredag ändå :)
för min del på kvällen blir de party dowwnn. är fortfarande sjuk, plus att jag fortfarande har skitont i ryggen efter ett misslyckat gå upp i brygga ställning. kan inte ens vrida på mig. hahaha, klantiga jag.


you gotta work your way up to the top.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0