close your eyes and think of yesterday

-.-.-.DATE 2008-11-29 TIME 21:12:25
snackar med jennica nu på msn. den tönten ska till usa om 18 dagar! IGEN. daamn blir så avis. jag vill också åka :( hon fick mig att tänka tillbaka på tiden då jag var i florida. fy satan vad kul. mycket mycket shopping! manicure & pedicure! && lots of starbucks<3 nu när jag sitter och tänker börjar det dunka i hjärtat & jag blir värsta arg på mig själv. bara för att jag inte ska åka dit nu i vinter. haha, jag är så konstig. & vädret där var fan oslagbart! sol och typ, 100 grader varmt varje dag! här var det bara regn då kommer jag ihåg. man kunde gå runt i bikini & hotpants ute på gatan. kom ihåg att jag låg & solade på framsidan. sen drog jag på mig en axelbanslös klänning, då kom en kille som heter anthony (grannkillen, han är 17) ut och ville spela basket. så jag spelade lite med honom, sen när jag skulle hoppa upp kasta bollen ramla min klänning ner hela vägen. hahaha det var rätt pinsamt x) men som tur var så hade jag bikini under hehe. dom är så otroligt trevliga där också!! flera okända personer kunde komma fram till mig när vi var och shoppade eller nåt och ge mig en massa komplimanger!! tyckte att det var satans gulligt av dom. hihi. aaaaah.... those were the days.





take your first step, and step out into the unkown.

lisa тяiин ´

jag har aldrig varit i usa innan :') men kanada 2010 blir nog det närmaste jag kommer dit. kan du tänka dig att bo i usa? :)

DATE 2008-11-30 TIME 10:30:30
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
susan

gaah dt ser såå lockande ut!!! vill också dit >.<

DATE 2008-11-30 TIME 12:14:59
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
sending happiness

jag saknar starbucks:(

DATE 2008-11-30 TIME 17:21:49
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
cuong

åh, du får mig att sakna usa med dina bilder :(

DATE 2008-12-01 TIME 21:16:05
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0