fail quotes

-.-.-.DATE 2008-11-12 TIME 22:43:47

jag: du vet sånna äpplen som man plockar från träd?
robin: vaddå, plockar man inte alla äpplen från träd eller?!! sån trög

jag: men jag har sant!!
robin: (skratt)
jag: (tänker efter lite, sa jag nåt fel?)
robin: (ännu mer skratt)

på mattelektionen..
jag: jag behöver hjälp.
läraren: yes?
jag: rolf jag fattar inte?! hur jag än gör så blir det fel svar HELA tiden!!
läraren: men lilla gumman, du har blandat ihop två olika uppgifter i en och samma uppgift

matilda: alltså du är clever på det mesta men när det kommer till skämt då ba ; huuuh?

lisa: men vi köper sån här onion dip
jag: nej, vi köper lök. det är godare
lisa: ja, onion alltså?
jag: nej, lök sa jag ju?
lisa: ja, alltså onion?
jag: nej LÖK!!??
lisa: men det är ju onion!!
jag: ja, onion.. jag sa ju det?

min arm hade fastnat mellan två säten på täget när jag skulle böja mig bakåt och plocka upp en grej..
jag: aaj aj matilda jag har fastnat!!
matilda: hahaha vaaa?
jag: jag har fastnat där nere! jag får inte upp den!!

josefine står bakom ett skynke vid en dator på ett muséum..
nån random person: josse, vad gör du?
josefine: men jag ska bara rätta till musen lite


hanna

först säger du att du är smart och har hög iq.

men verkligheten är att du är TRÖG xD

DATE 2008-11-13 TIME 15:01:23
mi

men jag är smart, jag har hög iq? hur annars kom jag in på ib med 280 poäng, hehehe.

DATE 2008-11-13 TIME 16:55:49

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0