i feel like a broken flower buried under the first snow of october

-.-.-.DATE 2008-11-03 TIME 22:06:14
första skoldagen idag. ganska jobbigt kändes det, var inte alls sugen på en massa plugg. nu menar jag verkligen en massa. läxor hela tiden fan =( skummade igenom italienskan lite grann nyss, vi har kontrollstation imorgon. vet inte vad det innebär så tar det som ett prov, hehehe. satt och skrev klart min uppsats i engelska, det tog flera timmar!! men då satt jag och chattade vid sidan om (a) det känns inte som om min tid utnyttjas på rätt sätt. har ju ingen tid över till nånting längre. det känns hemskt. vill ha helg nuuu!!! idag kom glassbilen. vi köpte fyra lådor glass, två lådor smackis och två lådor deluxe nånting. glass är gott =D sen berättade älskling att han kanske skulle komma hit runt den 10-11 december eller jullovet. hihihih gissa hur glad jag blev då elller?! =D det var som om livslågan i mig tändes på nytt.


it's about rising when falling and keep going when being stopped.

ttzu @ bdb, Filé

Är det okej att låna dessa citat som du skriver i sluten på vissa av dina inlägg? (a) haha var bara tvungen att fråga ;'DD

DATE 2008-11-05 TIME 15:24:24
miii

ja, det är helt okej :D

DATE 2008-11-05 TIME 15:27:28
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
Filé

oho tack så mycket :*

DATE 2008-11-05 TIME 15:34:09

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0