just like a pill

-.-.-.DATE 2008-11-21 TIME 00:16:05

stannade hemma från skolan idag. blää, är sjuk. ska stanna hemma imorgon också, men ska nog till skolan först & hämta böcker, sen hem igen. har inte gjort nåt speciellt idag faktiskt, bara legat hemma & degat. skönt fo sho. sen råkade jag somna i sängen i x antal timmar. vaknade igen vid 22.00. maaaammi hade gjort lussebullar så käkade lite sen kollade jag på fantastic four. äälska den filmen! :D ååg vet ni? jävla kevin krossade min överläpp. fyfaan. hans feta jävla fucking huve krockade in i min läpp så den började blöde. fick fetläpp fast de har gått över nu, pheeew! mamma hade beställt ett par pumps till mig utan att jag visste om det. från ellos för 299 :- dom kom idag. rätt snygga faktiskt, de är finare i verkligheten än på bild kan jag lova. va tycker ni? förresten, jag vill göra om min blogggg. men ändå inte. bleeh. tufft läge liksom.



never hesitate to get back up.

lisa тяiин ♥

krya på dig Mi ! :') jag tkr din blogg är fin som den är. vrf vill du inte göra om den? ^^

DATE 2008-11-21 TIME 06:57:37
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
nhhi

skit snygga ju!

krya på dig gumman.

<3

DATE 2008-11-21 TIME 07:58:44
anna

dom var skit fula! hoppas dom ser bättre ut i verkligenheten :)

DATE 2008-11-21 TIME 10:29:24
mi

nhi: aawh tack sööti :*



anna: haha. jo, det kan jag lova dig att dom gör! ;)

DATE 2008-11-21 TIME 12:02:50
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
Emma

Gud vad fin blogg du har!! Man blir så glad av den =) Sjukt snygga bilder med, du blir riktigt bra på dem! Du borde bli fotomodell!

DATE 2008-11-23 TIME 16:12:35
WEBSITE: http://singingash.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0