keepin it real

-.-.-.DATE 2008-11-26 TIME 23:54:32

don't play games with bitches that knows how to play them better

lisa тяiин ´

usch då, att det ska vara så krångligt detta med gymnasieval. jag var ju stensäker på att jag skulle söka in på IB, sen ändrar dem på alla reglerna så att dem som går där kmr få svarare att söka in på svenska högskolor -.- ouuf

DATE 2008-11-27 TIME 16:49:08
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
lisa

"don't play games with bitches that knows how to play them better"...redan...du börjar komma ikapp. fula dig lagom med samma bruna tröja med. bye for good...

DATE 2008-11-27 TIME 18:41:06
mimi

så, hur kom det sig att du inte svarade på mitt förra inlägg? hade du inget att komma med kanske?

DATE 2008-11-27 TIME 18:59:01
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

du är lite efter kanske. jag bryr mig egentligen inte. men om det ska vara såhär så. ska du inte låsa din blogg. orka slösa tid på att skriva till dig. slut från med nu! har något att komma med men inte till dig.

DATE 2008-11-27 TIME 19:15:35
mimi

det var inte pga dig som jag låste bloggen, utan någon annan. du vill inte slösa tid på mig? men ändå kommer du tillbaka & skriver en massa bullshit. hah! tror du jag bryr mig ifall du har något att säga till mig eller inte? har du något, så säg det. annars, zip it. tycker du att jag är efter? jag tror nog att det är du & din otroligt låga hjärnkapacitet som inte hade något att komma med så istället hackar du på min tröja. sorgligt.

DATE 2008-11-27 TIME 19:20:48
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

jo visst. den fulaste ursäkten jag läst. gör det vara för att jag vill bullshita på dig ännu mer för det är du värd. vadå? som om du inte kollat och längtat efter att jags ka skriva något! och säger att jag är seg på att svara med. tycker synd om dig. finns det ingen annan? fufu

DATE 2008-11-27 TIME 19:53:20
lisa

the real bitch is back! is my game and i stop it whenever i want to. if you keep playing it, have fun playing it yourself.

DATE 2008-11-27 TIME 19:56:35
mimi

hah. du behöver inte tro mig om du inte vill. som sagt, tänker inte bevisa mig för dig. bullshit! när fan sa jag att du var seg på att svara? do your reading well girl.

DATE 2008-11-27 TIME 20:06:59
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

and i don't. vadå tänker inte bevisa? DU HAR INGET ATT BEVISA! read yourself!

DATE 2008-11-27 TIME 20:30:56
mimi

du svarade inte på min fråga.

oj, du verkar vara jävligt säker på din sak. hur kan du vara det? hur kan du vara så in i helvete säker på att jag ljuger om anthony eh? det är du inte.

DATE 2008-11-27 TIME 20:34:36
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

du bestämmer inte vad jag ska svara på. men du vill att jag gör det va? ska inte göra det då :) det är jag. för jag får och är det. det är jag visst! hur vet du att jag inte är det. because i'm

DATE 2008-11-27 TIME 21:54:09
mimi

du svarar inte för du har inget svar att komma med. jasså, så du är säker alltså? vänta bara tills jag får tag på honom. då är du inte lika säker va? vi får väl se. because i'm? vafan är de för engelska du kommer med?! man skriver i am, inte i'm och sen avsluta meningen.

DATE 2008-11-27 TIME 22:41:24
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

jag bryr mig inte. det är mitt svar :) vänta tills du får tag på honom vad händer då? inget. what the fuck skrev because i'm sure. ditt cerebral pares blogg! avslutade mening med because i'm sure bitch!

DATE 2008-11-27 TIME 22:47:15
mimi

inget? nej, bara det att du inser hur mycket fel du hade. because i'm sure skrev du ta mig fan inte. kolla igen. because i'm...

oops, glömde du skriva dit det eller trodde din otroligt smarta hjärna att bara du tänkte det så skulle det fastna på min cerebral pares blogg? about that, vet du vad CP är för nånting? tydligen inte.

DATE 2008-11-27 TIME 23:03:08
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
hHAHHAHHAHA

Ey lisa din fucking hora, kan du vara snäll och hålla käften innan du får tre kukar rakt genom halsen eller din jävla kuksugare. shiit så omogen, att du ens orkar hålla på.

DATE 2008-11-27 TIME 23:23:19
lisa

HAHAHAHAHAH är det du igen mi? sluta hitta på en massa männsikor nu. ska jag hålla käften? haaha så ironisk!!! skriver med händerna inte men munnen tahhaha lol knäckt. får jag kuk också? försök att onanerar på ett annat sätt här va. har du tre sheet missbildad helt eller? tack, men nej. suger inte lika mycket än den som orkar skriva detta, tusen ggr omognare. att du ens lägger dig i inte din ensak.

DATE 2008-11-28 TIME 00:42:06
lisa

vilket jag inte hade :)...försöker du hitta bilder och fejka en nu eller? ta ju så lång tid. kommer fan ta dig inte att tro på din skit. och det skrev jag men du ser inte. har jag inte sagt att du ska skaffa glasögon? maybe kikare istället :) jag vet fan ta dig djupt in i arslet vad cp är! skulle inte skriva det annars. är inte som du försöker hitta på någon. men tydligen inte du? aojojojo

DATE 2008-11-28 TIME 00:46:17
mimi

tror du seriöst att det är jag som har kommenterat det där? lilla flickan får börja tänka lite & inse att världen inte bara kretsar kring oss två.



haha. hade jag fejkat någon, så hade jag gått in på snyggast.se eller myspace och snattat första bästa bilden på nån random kille. varför har jag ingen bild nu? jo, för killen & jag befinner oss inte i samma tidzon, tänk lite. vet du vad det är? det verkar då inte som det.

DATE 2008-11-28 TIME 20:00:18
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

skulle inte förvåna mig iallafall. lilla flicka? du vet inte ens hur gammal jag är eller vem. så lilla flickan mimi som inte växt ifrån disney musse pig världen är du. jag har inset det för länge sen. men din blogg kretsar nästan bara oss två. och din blogg är inte världen gumman lilla. jo, för killen finns inte därför kan du inte ersätta heller. tidzon my ass. säg inte att man inte kan chatta med en kille från usa bara för det skiljer ca 6 h. kan man kolla på gg från amerika så kan man det lillen. just det du är kort också mimi passar dig ju nästan.

DATE 2008-11-29 TIME 14:58:19
sending happiness

hahah vad är detta för bråk? jag dör mi x9

DATE 2008-11-29 TIME 15:15:12
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
lisa

japp jag har mycket att komma med tycker du inte va? keep going on anyway...om du inte inser så är du minst lika patetisk, fjortis, barnslig...:) påverkar jag inte tss säg vad du vill eller skriv för jag kan tänka själv ändå tar inte för mig dina ord. just det dom var ju falska med så hur mycket du än skriver false.

DATE 2008-11-29 TIME 16:44:25
Andree

Ingen ska bråka med MizthaNguyens brud !!

PukZor

Den som bråkar med MizthaNguyens tjej kommer dö (:

DATE 2008-11-29 TIME 20:02:17
capa

INGEN SKA BRÅKA MED MITZHANGUYEN TJEJ:d

DATE 2008-11-29 TIME 20:05:12
Sokol

ingen bråkar me MizthaNguyens broshans brud , Annars kommer ja och knullar sönder din släckt från den störssta till den minsta , Fattaru, aiigt pz,

DATE 2008-11-29 TIME 20:07:20
Jacob-T

den jäveln som bråkar med robins tjej kommer dö

DATE 2008-11-29 TIME 20:07:27
Anonym

Ge fan i o bråka med Robins tjej !

DATE 2008-11-29 TIME 20:14:12
Manetmannen

den som bråkar med mizthanguyens tjej kmr dö !

DATE 2008-11-29 TIME 20:17:06
mimi

du tjejen, jag vet inte hur gammal du är men ditt betéende ligger på samma nivå som min lillasysters.& vafan snackar du för bull. kretsar min blogg om bara dig & mig? bullshit för fan. möjligtvis om mig, men vart i min blogg står det nånting om DIG?! ingen jävla stans. det är bara du som kommer och kommenterar en massa smuts. jasså, inte? så du tror killen inte har ett eget liv då? tror du han sitter vid datorn 24/7 som du gör? du är patetisk som ens orkar tjaffsa om nånting du inte vet ett dyss om. haha är jag kort? vart fan fick du det ifrån? allt du gör, allt ditt patetiska lilla snack handlar om är alla fel du hittar på mig. kan du inte hålla dig till det ämnet du började tjaffsa om och argumentera för dina åsikter? eller är det så att du måste hitta ännu fler anledningar att argumentera om. anledningar som är helt jävla meningslösa dessutom. förresten, öva på svenskan & stavningen. den suger. som du.

DATE 2008-11-29 TIME 20:47:07
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
en liten hälsning

Måste bara säga att det otroligt livlöst av dig lisa att fortsätta kolla in och kommentera ens blogg som du inte gilla? gör dig lite gott luta tillbaka och ta en kopp te eller något ist! låt inte ditt liv kretsa runt dina fula kommentarer! För ÖVRIGT måsta jag bara säga att det ee ytterst underhållande med löjligt med er som kommentera "ingen ska bråka med mizthanguyens tjej" och liknande. så fjortis att det väcker ett gott fjortis-skratt djupt inne i mitt hjärta. vad är det nästa ni ska skydda? hans skor?

DATE 2008-11-29 TIME 21:04:57
lisa

jag har i alla fall sagt mitt. tänker inte bry mig och din blogg eller något skit från dig mer. falsk och bajs. håller med att du behöver öva på svenskan och stavningen även om det suger. du behöver det i framtiden även om du går i ib. hahaha och ni andra är som sagt "en liten hälsning" mer fjortis och tröga än jag. vad ska mizthanguyen göra? våga den lillen inte kommentera själv eller klara han inte sig själv och behöver sina små kompisar som inte kommer göra mig ett piss. lol

DATE 2008-11-29 TIME 21:14:22
meme

orka allt detta. och "den coola mizthanguyen " orka att han be sina kompsiar istället för att skriva själv i första hand. vilken tönt! ni båda passar verkligen ihop. lisa och mi, ni kanske ska sluta? onördigt, omoget och osmart gjort av er. eller har lisa tänkt att sluta i alla fall? slut

DATE 2008-11-29 TIME 21:44:44
MizthaNGuyen

vilke tönt? du kan väl skriva och stå upp för det du säger genom att skriva vem du är istället? och sen skriv gärna till mig?? Nu, adda [email protected]. och säg nu inte " meh jag ill inte ha nån jävla skitunge på min msn lista eler något. stå för det du säger och adda. HAHAHAHAHAHA

DATE 2008-11-29 TIME 23:24:06
mimi

lisa: din svenska suger mer än min. jag ser det både på din stavning och hur du bygger upp dina meningar. vaddå vågar han inte skriva själv? du vet mycket väl att han redan har svarat dig flera gånger. vet du en massa om mig? bullshit förfan. det enda jag lägger ut på min blogg är vad som händer under dagarna plus en massa småsaker om smink t.ex. och vad fan vet du om mina vänner?! INTE ETT SKIT. dra inte in dom i det här. okej, du säger; orka din blogg mer. bra, kom inte tillbaka hit då.



meme: det är hon som kommer med en massa personliga påhopp. jag försvarar bara mig själv. vem är du, lisas kompis?

DATE 2008-11-29 TIME 23:48:51
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
kinesen

Varför kan inte ni som e emot robins och hans brud vara? är ni avis ba för dom e tsm? fukk vad omogna ni är. Pz

DATE 2008-11-30 TIME 00:05:48
Darre

A lyssna ni ska ainte bråka med min bror robin lr hans brud utan dra in i ett fängelse lr nått istället och tappa tvålen..

DATE 2008-11-30 TIME 00:11:45
elof

Ey era fucking horor bråka inte med robins tjej annars kommer ja till erat ställe o knullar upp er !

DATE 2008-11-30 TIME 00:14:55
KHAAALAAAF...

INGEN SKA BRÅKA MED BROSHAN ROBIIN ELLR HANS TJEJ !! ANNARS SÅ SKA NI FÅ MED HELA TRASTEN O GÖRA

DATE 2008-11-30 TIME 00:22:48
MizthaNGuyen

checka checka, det enda jag vill är att lilla "lisa" ska sluta massa bullshit till min tjej, sen är jag klar här. såå fuck ooff bitches.

DATE 2008-11-30 TIME 00:24:27
LÖÖÖÖK

LISA DU ÄR MIN STÖRSTA IDOL, LÄR MIG HUR MAN ÖPPNA SÅN STOR KÄFT :( JAG BER DIG !!! Changiie

DATE 2008-11-30 TIME 00:27:49
HOOF

GE FAN I ROBIN!

DATE 2008-11-30 TIME 15:03:46
Anonym

en som bråkar med robins tjej kmr dö !!!

DATE 2008-11-30 TIME 15:04:29
Anonym

den som bråkar med robins tjej kmr dö !!!

DATE 2008-11-30 TIME 15:05:54
Isabelle

Haha Lisa du är Underhållande med ditt skitsnack , du säger att du inte ska skriva mer eller slösa mera tid , men innerstinne tänker du "Gud snälla att hon svarar så ja kan fortsätta att skriva inshallah" . Haha gumman det vore lögn att be dig växa upp, du har redan bevisat att det är i fjortisstadiet du hör hemma. "don't play games with bitches that knows how to play them better" , haha det är positivt att vara bitch gumman , jag är en bitch med äckligt kaxig attityd och det är därför ja lever , äre inte så ? sköt dig själv och skit i andra så klarar du dig bättre gumman . Mitt första och sista talk with u sunny , u have my word hunny ! And don't mess with maah Priinnttz Robin .



Fuck you ang have a nice day , Peace n luuuv 2 me

DATE 2008-11-30 TIME 15:11:57
WEBSITE: http://chnb.blogg.se/
R_boy

bråka int med min brorsa för kmr knulla alla då

DATE 2008-11-30 TIME 15:12:33
Tbag

kmr knulla den som bråkar med robin eller hans tjej

DATE 2008-11-30 TIME 15:21:14
S.T.C

Ey, ingen jiddrar med MizthaNguyen. Hoppas att jag slipper säga detta mer än denna gången

DATE 2008-11-30 TIME 15:24:36
Zenko

jävla horor bråka inte med Miztha lr hans Tjej,

kommer knulla er alla i röven..

So Back off bitches Zenko is here !!

DATE 2008-11-30 TIME 15:33:50
maria

ge fan i min bror ,dont waste our time with

your bullshit. de är ingen som är intresserade

era cpfan

DATE 2008-11-30 TIME 15:38:50
Njaa :D

Bråka fan inte med Robin, annars får ni med mej att göra... !

DATE 2008-11-30 TIME 15:40:18
vietnamesen

ey patetiska horansikten, ge fasen i Robin och hans tjej, jävla analhål, ni kan gå och knulla !!

DATE 2008-11-30 TIME 15:41:00
maria igen :(

och ge fan i hans tjej ,hennes kläder eller utseende

angår fan inte dig. du säger att du inte ska slösa

nån tid på henne men endå klickar du in hennes

blogg hela tiden och skriver massa skit ingen

egentligen bryr sig om? lägg ner

DATE 2008-11-30 TIME 15:42:49
Filé

Shit, det här skulle kunna bli en hel bok. Men srsly "lisa" du sa väl att du skulle inte slösa mer tid på det här so why don't you just back off? Låt Robin och Mi vara. Du får ändå inte ut något av att försöka förstöra för dem eller vad det är du nu håller på med.

DATE 2008-11-30 TIME 16:01:49

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0