mimi goes bookworm

-.-.-.DATE 2008-11-06 TIME 18:08:28
kom nyss ut från bastun. det var jättehärligt! hade hårinpackning och läste bok samtidigt. läste Över näktergalens golv som jag redan läst två gånger förrut, men blir så kär i boken! det är den första boken ur serien Sagan om klanen Otori, det finns fem böcker. Handlingen utspelar sig i det gamla Kina, asbra bok verkligen. jag kan inte förklara vad den handlar om, ni for googla det hehehe, eftersom jag suger på att förklara. be mig förklara en bok eller film så kommer jag berätta allting i detalj, not so good eh? men jag rekommenderar dom där böckerna starkt!! En annan bok som är bra, som också utspelar sig i det gamla Kina, heter Snöblomma och den hemliga solfjädern. Den är riktigt hemsk. men vällldigt beautiful. reead it now!!
 
skolan kändes rätt meningslös idag. vi hade tre lektioner, sen håltimme i 3 ½ h. jag matilda och andrea drog till andreas lägenhet och chillade loss. vi låg i hennes soffa, kollade på mtv, snackade och sånt. jättekul! imorgon börjar jag 10.00, då ska vi se på teater, Adam & Eva. Sen drama, sen matte och så slutar vi 14.15. ganska meningslöst där med va? kanske stannar hemma....


fight for whatever you wish for.

Filé

Ooh, Otori-böckerna är så sjukt bra! ;D

DATE 2008-11-06 TIME 19:31:38
MizthaNguyen (v.

Haha, stanna hemma? baby du bara tror, stannar du hemma en dag, så har du tvingat in mig att stanna hemma från skolan en hel vecka så haha ;) you make me stupid!

DATE 2008-11-06 TIME 20:52:49
WEBSITE: http://mizthanguyen.blogg.se/
miii

men älllskling!!! jag åkte ju (a)

DATE 2008-11-07 TIME 13:53:09
lisa тяiин ♥

är det inte gamla japan? haha har glömt, det va så längesen jag läst dem :D (y)

DATE 2008-11-08 TIME 00:09:55
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0