mimi testing foundation

-.-.-.DATE 2008-11-10 TIME 19:58:15


jag har provat COLLISTAR highlighting foundation och tänkte dela med mig resultatet efter en hel skoldag + några timmar till.
produkten utlovar: 
perfekt hy (yeah right) och ett dämpande resultat. den innehåller foto reflekterande ämnen och silk proteiner som fångar upp ljuset. den mjukgör och ger en jämn fin, täckande yta. för alla hudtyper.
 <--- clickclick
mitt resultat:
jag använde tillsammans med en primer+puder. den täckte ganska bra & huden blev faktiskt rätt jämn och fin. den luktade rätt gott också. hehe. jag gillade inte att huden kändes tung. jag kände direkt att jag hade foundation på mig & efter ett antal, rätt så jobbiga, timmar i skolan så flöt den iväg. den liksom, smälte på huden. men i början var den kanon. den har iallafall inte försvunnit helt och hållet. jag blev lite blank också, men det kan bero på att jag har lite oljig hy. så att den passar till alla hudtyper stämmer inte. den kostar runt 250 :- så jag skulle nog inte tänka mig att köpa den igen.
betyg: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0