move on

-.-.-.DATE 2008-11-24 TIME 00:05:03
när jag var i florida i somras blev jag kompis med the guy next door. han blev tydligen lite (ganska så mycket) kär i mig, han sa att han älskade mig fast vi hade känt varandra i två dagar. hahahaha. jag snackade med honom nu på msn. kolla in detta.

           mimi      säger:

the girl in your dp is really cute, is she you friend?

Spida Man säger:

yup

           mimi      säger:

aawh ok. you look good together

Spida Man säger:

lol i know

Spida Man säger:

buh i told her im waiting for u

           mimi      säger:

say what?! :| why did you say that?

Spida Man säger:

i told u hun

Spida Man säger:

u still owe me dat walk

           mimi      säger:

you're just wasting your time waiting for me you know, you know i have a boyfriend

           mimi      säger:

i never promised you a walk =)

Spida Man säger:

oh ight

           mimi      säger:

is that why you haven't gotten yourself a girlfriend? because of me?

Spida Man säger:
............

           mimi      säger:

yes or no

Spida Man säger:
wat does it matter now


någon är lite...... cranky. haha


smuuuuuuuurfen

poor boy

DATE 2008-11-24 TIME 12:01:13
WEBSITE: http://johndinh.blogg.se/
lisa тяiин ´

jag hörde av ngr att de skulle ändra reglerna på IB att år 2010 skulle det bli svårare för IB elever att komma in på svenska högskolor, har du hört ngt om det? :S

DATE 2008-11-25 TIME 07:29:23
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
lisa

tss...är detta påhittat eller?

om inte annars...ladda upp bild på han eller skriv upp hans email? tror inte att någon säger "jag älskar dig" efter två dagar man träffat någon.

DATE 2008-11-26 TIME 15:53:27
mi

tror du att det är ett påhitt lisa? är du avundsjuk eller bara rent av riktigt jävla fördomsfull? visst, man säger inte så, men folk är ju som dom är. du är ett exempel. ska jag ladda upp en bild? okej, jag ber han skicka en. hans email? jag ger inte ut folks email adresser.

DATE 2008-11-26 TIME 16:33:47
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

du är ett bättre exempel tycker jag! det är hur lätt som helst att hitta en bild på nätet. avundsjuk my ass, tycker inte om såna som dig bara.

DATE 2008-11-26 TIME 17:07:28
mi

jasså, hur är jag? vill du berätta kanske? det var du som ville ha en bild, så visst, du får en bild. hm, säg på vilket annat sätt jag kan bevisa att det inte är påhitt? i andra fall skulle jag inte ens brytt mig, för varför ska jag bevisa mig för dig? men nu är det ju bara enbart kul, & jag är lite uttråkad at the moment. väntar bara på att killen ska logga in, men det kommer ju ta ett tag eftersom det är 6h i skillnad. & varför tycker inte du om sånna som mig? känner du mig kanske? så fördomsfull du är :)

DATE 2008-11-26 TIME 17:21:14
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

jag hoppas att du vet det bäst själv vad jag menar. du påstår själv ju att du är smart. men det verkar inte så. jag är inte lika fördomsfull som du och hittar på någon person. spiderman huh? det finns redan en, skaffa en bättre fantasi bitch eller borde jag säga mimi musse pig? hitta bättre kanske? och varför ska jag bry mig om vad du skriver för skit på din blogg? antagligen också för att jag är uttråkad för stunden. därför orkar jag egentilgen inte bry mig om vad du svarar heller, because i don't take your shit american bitch wannebe. har du för dig att jag känner dig med? mycket fördomsfull här och jag kan känna att du är lite trög. om du svarar detta kommer jag inte att slösa min tid på att läsa vad du skriver tillbaka eller skriva emot. det bevisar inte att du har rätt utan att jag är denna som är smart och inte bryr mig :) bye bye bitch. don't need any mascara or clothes tips from you.

DATE 2008-11-27 TIME 18:37:03
mimi

nej, jag vet faktiskt inte bäst själv vad du menar, så du kanske ska berätta för mig? för du vet ju tydligen hur jag är. ojoj, nu kommer du in på andra områden också. är jag fördomsfull?! HAHA! det var ta mig fan det roligaste på hela dagen. jag sa fördomsfull, inte fantasifull. LOOK IT UP HONEY. du verkar inte veta vad det betyder. du tror fortfarande att jag hittar på, aooch. så patetisk du är. ge mig en bra anledning till varför jag skulle hitta på något sådär löjligt? har jag sagt att du ska bry dig om vad jag skriver på min blogg? nej, det har jag inte. american bitch wannabe. woow. när & hur blev jag american bitch wannabe? för jag gillar usa? för jag snackar BÄTTRE ENGELSKA ÄN VAD DU NÅGONSIN KOMMER KUNNA? när fan blev man smart för att man inte bryr sig? sån bullshit du snackar. ooh, well, you know what? i don't think you're smart enough to follow the instructions anyway.

DATE 2008-11-27 TIME 20:19:32
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

lol orka ändra sen när man har skrivit som du gör. det finns inga intruktioner att följa. eller jo mina kanske. du kanske inte sa fantasifull men jag gjorde det. har du problem själv med att läsa så. du skriver ju på svenka 4 och sen ändra. och hur och vad fen vet du om min engelska. bara för att du gå på ib betyder inget för mig. och du vet inte ens vem jag är så hacka inte på din egen tröja nu.

DATE 2008-11-27 TIME 20:28:58
mimi

vad är dina instruktioner? du kanske ska tala om dom för mig så jag kan bli lika patetisk som du? haha! fyfan. sa du fantasifull? vart någonstans i ditt inlägg sa du fantasifull? inte nån jävla stans. ser du inte? du säger att jag inte vet vem du är, men fyi, du vet inte vem jag är heller. du hackar minst lika mycket. jag vet litegrann om din engelska, du har väl skrivit på engelska ett antal gånger nu eller?



och just det, var det inte du som var så smart eftersom du inte skulle svara tillbaka? well, look who' dumb.

DATE 2008-11-27 TIME 20:38:46
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

mina instruktioner är att det är mitt sätt som jag gör. nej du skrev fel igen svenska 4 barn. det är inte patetisk utan lika smart som jag för du inte kan hitta egna. det stog fantasifull på mitt förra inlägg eller har du ändrat det också?! hur vet du att jag inte vet vem du är när du inte vet vem jag är? dah! och förresten vill inte veta heller du verka vara falsk av dig. japp kanske hackar lika mycket...inte ens fel att två bråkar ändå. bra att du vet att min engelska är bra :) för om du vet om min engelska så betyder det för mig att den är bra eftersom du vet :) som sagt sa det innan. ville sluta, men om det ska vara så...är det jag som bestämmer när jag vill sluta. läste du inte dumb? och det står att "elaka kommentarer kommer att raderas"...det har det inte heller. så vi gör på vårat egna sätt...i guess?

DATE 2008-11-27 TIME 22:04:31
mimi

oh, i see. ska jag bli en lisa-kopia? tack, men nej. skrev jag fel igen? :o ojjj, vart skrev jag fel? och vad för egna kan jag inte hitta? va fan snackar du för bull egentligen? ja, där stod det fantasifull, men inte på den andra, & du sa endast fantasifull för att jag sa det. så du påstår alltså att du vet vem jag är? - it was implied.

hur fan är jag falsk? på vilket jävla sätt är jag falsk?! väldigt mycket prejudice här tycker jag. eh, vart har du glasögonen? vart någonstans står det att jag tycker att din engelska är bra? just precis, ingenstans. det är bara du som går runt & inbillar dig en massa. oj, har jag sån stor påverkan på dig, att du inte ens slutar när du vill sluta? ajaj. vem har sagt att jag finner dina kommetarer elaka? rather amusing... förresten. du verkar veta en del om mig, men vem är DU? du heter lisa, okej. lisa säger lika mycket som anonym. du kanske ska spilla ut lite fakta om dig själv så att jag också har något att hacka på istället för att försöka låta dina väldigt konstiga meningsuppbyggnader se vettiga ut.

DATE 2008-11-27 TIME 22:57:45
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

du skrev skrev sen ändrade du när jag sa det så fult. om du inte kan hitta några fel så är det du som behöver glasögon. du falskar om killen, hur smart du är och skit. jag tycker att om du vet om min engelska så betyder det för mig att den är bra eftersom du vet! dah bitch. det står fan visst någonstans opsops är du blind snart av mina ord eller. ser du inte att jag skrivit det. jag vill inte sluta än och jag påverkar dig lika mycket som du påverkar mig utan att du vet det. opsopsops. jasså så om dom inte är elaka varför kritisera du så mkt då? bitch? falsk? dumb? inte elak huh? du är verkligen trög. ojjjsan är du intresserad i mig också? lisa säger lika mycket som en flicka cp vilket jag fattar vad det betyder gör du? noooope. jag tänker inte "spilla ut fakta" här i din blogg. hacka på dig sj istället då om du inte kan hacka på mig för du hacka ju bara på din egen blogg not mine that's for sure. du är tusen ggr konstigare som svarar på mina väldigt konstiga meningsuppbyggnader.

DATE 2008-11-28 TIME 00:36:59
mimi

hahaha bara så du vet din omogna inkompetenta lilla unge så kan inte jag gå in och ändra på vad du har kommenterat. okej, nu låter jag dig tro att jag falskar min kompis som råkar bo granne med mig i florida och som jag har umgåtts med ett antal gånger. ja, vem vet. jag kanske var lite schizo då. DU? PÅVERKAR MIG?! på vilket jävla sätt då? eller, vänta. fel av mig, du påverkar mig. men på ett positivt sätt. du får mig att inse ännu mer hur mogen jag är, och hur omogon du är som snackar bull om folk du inte känner. ååh, VISA MIG, VISA MIG vart någonstans jag har kallat dig bitch? såvida jag vet så är det du som sitter och skriver ''dah bitch'', hm, ganska barnsligt & fjortisaktigt betéende. ja, jag är intresserad av dig. vill ju veta om ditt betéende är normalt för din, jag hoppas för din skull, väldigt låga åldersgrupp. men jag vet ju att du bor i gnosjö iallafall. eller var det gislaved? din ip adress säger en del. om du nu vet vad cp är så kan du väl ändå se att det är högst omöjligt för min blogg att få förlamning, eller? jo, jag vet. jag är konstig som slösar min tid på dig. jag skulle slutat för länge sen om du inte vore så skrattretande.

DATE 2008-11-28 TIME 19:53:39
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

kan man fejka en person så kan det vara möjligt att ändra ens kommentar på sin egna blogg. detta är internet lillen. japp det gör jag totalt. jag får dig att inse hur omogen och falsk du är. och att jag är minst lika mogen om jag kan argumentera ditt bull. kan du läsa jag sa att jag skrev bitch och du finner inte att det är en elak kommentar. barnsligt? så nu tror du att barn går runt och säger dah? nej dom håller sig till bajs. och du menar att 18 och 20 år i amerika som säger dah bitch till varandra är fjortisar? tss. jag säger my ass också fjortisaktigt det med i så fall. du är mer onormal och du är intresserad i en onomalt. som tur är det att jag är mer normalare än dig och inte hittar på massa personner.´nej, det är jag som slösar min tid på din skit. du har ju inget annat bättre för dig.

DATE 2008-11-29 TIME 16:36:51
lisa

just det du är falsk för du falskar om personner det var det du frågade för du inte visste själv och nu har jag svarat!

DATE 2008-11-29 TIME 16:38:51
lisa

och jag behöver inga glasögon det ser mer ut som du behöver det. (inte för att jag har emot dom som har det. det är snyggt med glasögon. men har inga synfel) du verkar ha det mimi, du kanske drömde att du såg en kille i amerika som blev din vän och älskar dig :) hahahaha

DATE 2008-11-29 TIME 16:41:45
lisa

jag heter nguyen i efternamn med. är det något du kan hacka på kanske? mi piggen...

DATE 2008-11-29 TIME 17:42:17
lisa

opsopsops skrev jag mi :O mimi piggen ska det vara ju eller ib retard maybe suit u better.

DATE 2008-11-29 TIME 17:50:54
mimi

du är nog ute och cyklar vännen. man kan inte ändra folks kommentarer. men tro det du. jag låter dig tro nu att allt du har sagt om mig är sant, whatever makes you sleep better at night. haha, får du mig att inse hur OMOGEN JAG ÄR?! shit. du behöver växa upp, om inte fysiskt, så psykiskt. vad jag får det att se ut som utifrån ditt svar så påstår du att du är äldre än mig (jag kan ha fel), så är det väl ändå du som är den omogna här? om du nu är så mogen, och stor, varför klicka in dig på någon annans blogg och börja hacka på en person du inte vet ett jävla piss om? svara på den om du kan. och snacka inte ens om omognad lilla du. hur moget är det att spamma två av mina blogginlägg PLUS min shoutbox där du skriver saker som; fuck you, sabotage, go and die etc. du har för mycket fritid vet du. oj, på min skit? det är nog snarare du som kommer med en massa skit. det jag gör är att motargumentera dig.



hahaha. så jävla skrattretande är du. att du ens kan säga att jag är falsk & ''falskar'' en massa personer. du känner inte mig, du vet inte ett jävla dugg om vilka personer jag känner.



lisa nguyen? jag vet en lisa nguyen i gnosjö. undrar om det är du?

DATE 2008-11-29 TIME 20:39:59
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lisa

lisa nguyen i gnosjö är jag. jag hackar inte utan påverkar. och jag vet en massa vad vill du att jag ska berätta? man vet en hel del när man läser ens vardagliga blogg som du sitter och uppdaterar 24/7 du sitter minst inne på datorn som jag för du kommenterat tillbaka. se som jag påverkar! jag vet också massa och dina vänner. ps. orka din blogg mer!

DATE 2008-11-29 TIME 21:49:53
mimi

jag vet redan att du är lisa nguyen från gnosjö. ingen nyhet. men däremot undrar jag ifall du är den lisa nguyen jag tänker på, hon 94:an?



påverkar du mig för att jag sitter inne på datorn & svarar på dina kommentarer? okej, visst. så jag brukar aldrig annars svara annat folk då alltså? då fick jag reda på något nytt.

DATE 2008-11-29 TIME 23:51:34
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0