notebooks are heavy as rocks

-.-.-.DATE 2008-11-05 TIME 15:24:42

skoldagen igår var ganska så uttröttande (haha kan man säga såå? fan jag har mvg i svenska -.-) men ändå riktigt kul! iallafall mot slutet. tror inte att jag har skrattat sådär mycket på länge under skoltid faktiskt. jag, matilda och andrea har ju en del idéer om vad vi ska skriva om på våran extended essay sen i tvåan ;) hehee.. om hur sperma är jättebra för huden! sen ska vi göra undersökningar och sånt där med olika sortes sperma. sen ska det stoppas i olika burkar och smetas på ansiktet. inte våra ansikten dåå utan vi ska ha försökskaniner x) HAHAHAHA ganska fult jag vet x) men neeej då! jag driver bara med er.  vi skojades bara lite.

fick veta vad jag fick för betyg på biologi provet, det blev VG+ :D hahaha vet ni hur lycklig jag blev eller!? jag trodde jag skulle få G, men det blev VG+. alltså.. när jag tror att jag får dåliga betyg, då får man fan bra. när jag tror att jag får bra, då får jag dåliga.. haha .

nu ska jag äta kycklingsallad. hej med er


you make me feel like the sunrise


Hanna

jag vet faktiskt inte

DATE 2008-11-05 TIME 16:45:28
WEBSITE: http://honhannah.blogg.se/
Bea :)

Härlig blogg du har , massa färger ! :D

DATE 2008-11-05 TIME 17:53:35
WEBSITE: http://beatricebrorsson.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥