sleeping under the stars every night

-.-.-.DATE 2008-11-08 TIME 23:52:58
har sjukt tråkigt just nu. varvar mellan min bok och datorn. kollar olika bloggar, ganska så intressant faktiskt. läser just nu över näktergalens golv, kanske redan har tjatat om den ett bra tag nu? men den är sååå... så sjuuuukt bra så det finns inte! blir helt uppslukad av den. jag är inte en sån som brukar läsa, men den här boken är såå... wqr.qewärqw. hehehhe. just det, äter lite blueberry cheesecake med. asgoottt! hm måste banta.. hahhaha skoja. ofta JAG! ska återgå till boken nu. kollla min älsklings nya låt --> mizthanguyen.blogg.se såå gulllinuttans av dig ♥ kollar upp i taket på mina självlysande stjärnor, vi brukade ligga precis under dom. tätt ihop, och jag kunde känna ditt hjärta slå. ooh heck va jag saknar dig!!

godnattttt
if something is too hard to let go off, then maybe it was suppose to be there all along.


cuong

so... what does they say? ;)

sen snuskig bild på dig och robin håller en hand för ögonen med lite små mellanrum mellan fingrarna så jag kan se :D

DATE 2008-11-09 TIME 00:10:26
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
cuong

amen... det är ju barnförbjudet, vågar inte kolla normalt. har fortfarande en hand med mellanrum mellan fingrarna när jag ska kolla:$

DATE 2008-11-09 TIME 11:43:49
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
lisa тяiин ♥

nej det är bara onödigt. liksom åstorp som jag bor i ligger rätt nära helsingorg. det är bara första året som jag måste ta bussen ut till mariepark som ligger utanför hbg. men de andra två åren blir det bara 20 minuters pendling typ :) nu när du har fått en egen lägenhet, du har väl inte ansökt om studielån elr ngt annat sorts lån? :s

DATE 2008-11-09 TIME 13:52:02
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
mai

haha, vilken tur ;D

DATE 2008-11-09 TIME 14:01:34
WEBSITE: http://maiiiii.blogg.se/
Ewie

Så himla söta ni är :D

DATE 2008-11-12 TIME 15:06:57
WEBSITE: http://ewiiie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0