such a loner

-.-.-.DATE 2008-11-10 TIME 08:09:44
jag har sån otur! som ni vet så har jag kemi prov idag. trodde det var på morgonen klockan åtta så panikade som fan till kafeterian för att köpa penna och sudd eftersom jag hade glömt sudd och penna HEMMA! =( sen kom jag på att jag inte alls hade provet på morgonen utan i slutet av dagen and with the cherry on top, så börjar ja NIO på måndagar -.- jag har fan åkt till skolan klockan åtta på måndagar tre gånger nu. hemskt. så nu får jag väl sitta här alldeles ensam till klockan nio, greeat. lyckad morgon indeed. godmorgon förresten! heheh.


btw, looks like S got a taste for truce...


even the smallest makes a difference.

lisa тяiин ♥

kan ngn vara snäll och försöka banka in schemat i stackars Mi? ;)

DATE 2008-11-10 TIME 15:55:09
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0