too little too late

-.-.-.DATE 2008-11-13 TIME 17:03:19

jag & matilda jäktade som fan till tågstationen idag. vi slutade 15.00, vårat tåg går 15.08. sen när vi äntligen kommer fram så undrar vi vartfan tåget är nånstans? står där och väntar ett tag, sen märker vi att det står uppe på skärmen: NY TID-15.30 -.- vi blev värsta arg så vi stack in på pressbyrån och köpte korv. det var skitäckligt!!! sen när tåget kom satte vi oss vid sånna tre sits platser som sitter mitt emot varandra med ett bord emellan. så satt vi där och gjorde matteläxan, första uppgiften (som ska vara den lättaste) tog ungefär tio till femton minuter att göra rätt. hahahaah x) sen gick det som på räls! så nu har man det gjort :)

hur har eran dag varit?


life is full of shortcuts, but in the end things get fucked up anyway.


hanna

värsta arga annars* dagen har varit bra :)

DATE 2008-11-13 TIME 17:23:59
mi

jo, jag vet att man säger arga. men jag snackar inte så. har redan en massa vänner som klagar på det -.- hehe, okej =)

DATE 2008-11-13 TIME 17:31:07
susaan

svar; hihi jaa! man blir helt inne i dom. kan knappt lägga ifrån mig boken! förresten så fick jag höra att den andra boken inte var speciellt bra.. sant?

BIG obsession

DATE 2008-11-13 TIME 19:22:15
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0