you know i do it better

-.-.-.DATE 2008-11-28 TIME 20:46:14
var på en liten shoppingrunda igår & idag. igår köpte jag en vit bomullskofta, vero moda. luktade på nästan över 50 olika parfymer!! fick skitont i huvudet, tror att jag tappade luktsinnet ett tag också. haha. för mamma ska köpa skicka julklappar till folket i USA. shoppingen idag: NUUTHIN. skulle kolla ett par nudie jeans på outlet x men jag orkade inte dra av mig mina strumpbyxor så, hehehe, another time i guess. såg två väskor från FRIIS COMPANY och tänkte: daamn friis, where did you go wrong :| dom som har så sjukt snygga väskor. hm, anywhoo, sen käkade jag friterad banan med glass och masssor av sirap. det var skitgottt! och daamn, de var hella längesen jag åt det. ni vet, jag äter inte sånna saker. godis och allt sånt. dricker inte ens läsk -.- skulle hälsa på min gamla skola idag med josefine, men jag vaknade så sent så hon glömde bort mig & gick ensam. hahha, sån ful kompis jag har (a) får väl träffa henne en annan dag.


people lowern others so they can raise themselves, not knowing it smells like failure by far.

susan

svar; ååh din lyckos. jag hade inte heller innan men nu har jag börjat få :(

DATE 2008-11-29 TIME 10:39:18
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
nhhi

friis o company har skit dålig kvalité :)

DATE 2008-11-29 TIME 13:27:38
mimi

nhi: men dom har fina till bra pris =D

DATE 2008-11-29 TIME 14:10:02
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0