feeling rather lemonish today

-.-.-.DATE 2008-10-21 TIME 11:45:00

är inne på biblioteket, börjar italienskan om en halvtimme. resten av ib töntarna sitter i nåt hörn någonstans och pluggar. undrar om jag också behöver göra det? hm.. neesh, kommer inte på något. jag känner mig.. hänging. inte bra inte bra. känns som om jag stör mig på allt alla gör, speciellt på en person hahahah fast det ska vi inte gå in på, för det är bara tillfälligt, hihi. har skitont i ryggen, varför? vet inte. kanske har sovit lite snett. eller jag brukar ha ont i ryggen ofta. kanske borde söka upp en läkare? men life goes on, whaaaat can we do right?

igår skrev jag ett inlägg om bilddagboken och lade in en rätt fin bild. sen säger robin ''vad har du gjort med din blogg, man kan bara se senaste inlägget'', då kollar jag också, och ser att jag också bara kan se senaste inlägget. får panik och tror att det har något att göra med det inlägget jag just skrev så raderar den och säger ''varför kan man bara see den föör :(:( vaarför? men halllå, vad har hääänt :(:( '' sen säger han att sidan bara håller på att ladda... så såg jag ut då --> -.-

jag har så sjukt mycket otuur, tror jag drunkar i otur snart. har tappat bort flera tröjor och en klänning, vettifan vart dom är? har letat överallltttt!!! sen en bok som låg på min säng i söndags, är borta nuu. har letat överallt också! har inte tagit med den nånstans, sen idag tappade jag bort min engelska bok nånstans, ååh blir så arg.

ska sitta och sura ett tag, hehehehe

pusss
xoxoxoxoxox, mimi ♥
there will always be ups and downs, enjoy the ups while you're there and challenge the downs to get up.


[ ♥ mama till Gabriel ]

sv: tack så mkt ^^

DATE 2008-10-21 TIME 12:38:07
WEBSITE: http://jeannydelacruz.blogg.se/
susan

sv; haha mii , oui je parle un peu francas , ca va bien et toi ? omg xd kisses :*

DATE 2008-10-22 TIME 15:50:58
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
susan

haha nice :d

it sucks mi , i want my readers back ! :o

pusss :**

DATE 2008-10-22 TIME 18:44:09
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0