happy bday bro

-.-.-.DATE 2008-10-16 TIME 23:01:23

SCHOOL

på italienska lektionen drog vi iväg till teaterverkstan för att äta! våran italienska lärare hade nämligen lagat mat till oss; zucchinipaj med mozarella ost+pasta med soltorkade tomater och en massa. det var SKITGOTTT. ni ska få receptet snart. ni måste prova! jag åt tre bitar =) hihihihih. sån tjockis x) sen pratade vi om våran framtida resa till ROM, ITALIEN i april. skitkul kommer det bli! längtaaarlängtar!
AFTER SCHOOL
kevin fyllde ett idag. grattis på honom! gick ner på stan efter skolan för att hämta hans tårta som vi hade beställt, sen drog & köpte present till honom. dum som jag var tog jag tårtan FÖRE och köpte presenten efter. så fick gå och kånka runt på den fucking tunga tårtkartongen  i en timme (nästa buss gick efter en timme jaa) =( jättetungt, men värsta TRÄNINGEN! det är därför jag har så starka armar nu. köpte en kostymväst till honom plus matchande byxor, riktigt maffigt, han är maffiaboss nu. det var en halvtimme kvar innan bussen gick, så gick till tågstationen och ringde robin. han var så snälllllll och pratade med mig innan han skulle på träning. lyckades tränga mig förbi en skitstor klump med människor som skulle på samma buss som mig (den bussen är allllltid full), och jag måste säga; MAN SHE'S STILL GOT IT! jag är skitbra på att trängas. hihi. ooh right, VARFÖR SKA JAG ALLTID FÅ SITTA BREVID/NÄRA SAMMA FUCKING SNYLTARE FÖR >< blir irriterad. JÄMT då menar jag JÄMT alwayyyss, så hamnar jag brevid denna snubben som är äkta snyltare. alla andra gånger han har sett mig på bussen har jag suttit med en chipspåse (hihihi retas inte, dom är bara 100 grammare!!), då kommer han med en sliskig kommentar: mmmmh chips, får man smaka? varför inte?
hahah fuck yoooou, köp eget^^ sen idag ville han ha tårta >< vissa är lite luuulu va?

RANDOM
just det, jag hade kemi prov för någon dag sen. sa jag att jag tyckte det gick skitbra? i was wrong.... IGEN. fan har jag alltid fel för >< jag fick G. 18 poäng av 35. suuurt, riktigt surt, surströmming. jag looovar, trodde det gick SKITBRA. ack så fel jag hade. ska aldrig tro att jag får MVG nån mer gång =(
f.y.i, jag är en slob =( har tappat bort TRE VANTAR! på tåget.... haha. först, tappade jag den ena av mina mörkgröna vantar. sen glömde jag en av mina nyinköpta rosa tumvantar på tåget. sen idag tappade jag EN vit tumvante.

xoxoxoxoxoxoxox, mimi♥
when you're lost it only means that you've found something that you weren't looking for.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0