hello there miss autumn

-.-.-.DATE 2008-10-12 TIME 01:41:03
hösten kanske inte är så dålig ändå. dom gula löven s'tter ju iallafall lite färg på den tråkiga tillvaron. var ute och lekte lite med kameran. i typ.. fem minuter. haha. sen orkade jag inge mer, skulle in och kika på the hills ju! och äta snickerskaka <3 jag känner att jag har ätit rätt mycket idag.. har till exempel käkat fläskfilé+klyftpotatis med bea-sås som mamma gjorde, gott som attan! men kände mig lagom fet efteråt.. så därför, ska jag fasta hela dagen imorgon.... nat. hahaha jag skulle aldrig palla, skulle dö efter tio sekunder. ><





xoxoxoxoxoxo, mimi♥
just like the autumn leaves colors the ground, you color my life.

Anna Nguyen

Svar: Visst var han :D min blivande man!

DATE 2008-10-12 TIME 13:30:30
WEBSITE: http://annanguyens.blogg.se/
nhhi

the hills är bäst.

vilken säsong äru på? (:

DATE 2008-10-12 TIME 13:46:09
WEBSITE: http://highhhway.blogg.se/
S A R A

åh va fina gummistövlar<333

DATE 2008-10-12 TIME 21:49:14
WEBSITE: http://miracle.devote.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0