play it safe, these roads are dangerous

-.-.-.DATE 2008-10-31 TIME 23:38:02
buuuhuuuu buuuh buuuh!!! heheheeh gotcha! okej.. ska sluta tönta mig. det är halloween idag, så vad ska ni sötpruppar hitta på? jag tänkte dra på mig min gamla häxkostym med tillhörande hatt och svart långt, risigt löshår, köpte den när jag gick i femman.. hoppas den fortfarande passar (a). ska måla ansiktet vitt och måla lite läskiga grejer på ansiktet. just det, ska ha sånna äckliga löständer med! det blir nice!! sen ska jag ut trick or treating =D fan vad kul. fan vad bäst. fan vad jag inte talar sanning nu. ska umgås med mizthaaa r from the south, HAHA fan va fult det lät. men de är sant! trevlans värre. nu kollar jag på the fog som jag har sett 19583923999924242498 gånger, but hey, it's halloween, måste put myself in the right stämning eeey? :D såå, vad ska ni göra nu då?


be sure of what you want before you take it to the next level.

LisaTrinh

årets halloween spenderadesmed med tjejerna för min del :)

DATE 2008-11-01 TIME 21:31:31
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0