shake ya booty make 'em all go horny

-.-.-.DATE 2008-10-04 TIME 16:03:28
woooh, what a night. gick & lade mig halv fem. satt och pratade med älskling i telefon hemma hos sabe medans resten satt i vargdagsrummet.
först förfest hos sabe: det tog evigheter tills resten av folket kom. vi dansade MATTEDANSEN hur många gånger som helst vafan. men det var kul iallafall! sen stack vi till en annan fest hos marco (stavning?) där var det ganska mycket folk tyckte jag, trångt var det. men träffade iallafall skittrevligt folk där! som bjöd på en massa gosaker hit och dit. hängde runt där ett tag innan vi drog till tranan på disco med en massa andra från festen.

shaake shakeee shake säger jag bara! skitkul var det. vi drog upp på scenen och dansade fast sen kom vakten och drog ner oss igen. whhoppsidoopsi! så vi ställde oss på 'miniscenen' med stången som var där ;) där gick det hett till.. jag har för mig att jag ramlade ner på golvet också när jag dansade med keso. faaan alla buttades ju!! fan ta dom. sen alla trampade på mina fina vita skor. fullt med fula märken överallt. fick skitont i fötterna efteråt (dom värker ännu, trust me), men så går det när man dansar flera timmar i sträck med tio cm klackar på sig. så jag och malin bytte skor sen när vi irrade runt mitt i bollnäs. runt klockan två tror jag drog vi till max för dom skulle köpa mat, sen hem till marco (!!??) igen där vi hängde ett tag.
taaackar till allt coolt folk!

hoppas ni hade en lika rolig kväll som jag!
xxxoxoo, mimi♥
dance your way through life.


Evelina

Hahaha, så sjukt jävla roligt var det!! :D

DATE 2008-10-05 TIME 00:08:57
WEBSITE: http://nowheregod.blogg.se/
Keso

Mi, jag tror du ramla för att du va lite onykter :P

DATE 2008-10-05 TIME 23:24:54
mimi

keeso vad är det du säger! jag var nykterist! :o :D

DATE 2008-10-05 TIME 23:57:11
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0