vanitattelatte, alrighty?

-.-.-.DATE 2008-10-10 TIME 17:01:47
puuuh, härlig dag idag. surt att jag fick lite sovmorgon, men shit the same, det är history nu. började med klassfotografering för skolkatalogen. ungefär 1/4 var borta tror jag, where were you guuuys?! sen till slut fick vi ta bild utan dom. vi fick ta en sån här retard bild också, för kul skull. vi fick inte ha med den i katalogen >< det är bara 2:orna och 3:orna som får spexa. men vi ville ju stå ut litegrann, fast ja, iofs så gör vi ju det redan iallafall eftersom vi är INTERNATIONAL BACCALAUREATE RETARDS! about that, när jag & några satt inne i The Pink room (vårat rosa datarum bara för IB & NV) så såg vi att NÅGON/NÅGRA (?) hade ritat en ful gubbe med glasögon, böcker under ena armen och en kaffe/té i den andra handen, sen stod det: IB NERDS MUWHAHA. lite fult då x) alla mobba IB, vaaarför?! varför?! some people are just jealous because of our intelligence. mhhhm! *snaps fingers in a Z formation*
aja, sen hade vi drama. vi hade läxa men det var bara EN person som hade gjort den, haha nice. sen fortsatte vi öva på våran pjäs (yess vi ska spela upp en pjäs innan jul, wihoot). det var grymt kul! jag spelar en maffiaboss/gangsteeer's fru. jag är typ i 20-års åldern och min man är typ... 40-50? haha. yeaaaah

& vill bara tillägga att jag äääälskar vanitattelatte! erkänn, det är skitgotttt? :D
okej nu är det bara jag & matilda som förstår detta.. men jag ska förklara. vani- vanilj, tatte-té, latte-latte.
vanilj té latte! jag skulle berätta för matilda vad jag drack och snubblade lite på orden så det blev tatte latte. hihi har ni provat? det är skitgottt! vanilj té + socker + mjölk! yuuummmiee. ni måste prova, okej??

ska återgå till.. eh... kemin. eller, den gör jag i helgen.. senare alltså. typ,lördag. eller söndag kanske. ska äta mat nu! det var så längesen!!

ha det braa alla sötisläsisare
xoxoxoxooooxx, mimi ♥
don't go with the flow, make your own show.

Lisa

nawe tack! (: då får du en plats hos mig :*

DATE 2008-10-10 TIME 21:03:04
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
n i n a

Aawe, tack så mycket sötnos. Det är din med. Hur hittade du hit ? <3

DATE 2008-10-11 TIME 00:17:00
WEBSITE: http://ninadang.blogg.se/
Anonym

ALdrig testat, måste göra...

DATE 2008-10-11 TIME 00:33:56
WEBSITE: http://thedevilwears.blogg.se/
smuuuuuuuurfen

vanilla te latte? de va något konstigt Oo

DATE 2008-10-11 TIME 12:12:04
WEBSITE: http://johndinh.blogg.se/
lynniea

naps fingers in a Z formation HAHAHAHAHAHAHAHAHA

DATE 2008-10-11 TIME 13:00:38
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0