french fries as study snack?

-.-.-.DATE 2008-09-27 TIME 13:35:59
började plugga inför biologi provet (måndag!) för två timmar sedan. lyckades iallafall i ca. 20 minuter innan datorn tog över. försökte växla mellan de tre B:na; bilddagboken, bloggen och biologin, men det gick inte så bra. men biologin är så så otroligt svååår! jag förstår inte ens vad det vi  pratar om är för något, försöker bara lära mig in allt mekaniskt. dessutom är det ju på engelska (jag går IB=International Baccalaureate) so it's even moore confusing.

sen kom mamma hem med en låda pommes friiitttes från sibylla. bless mom's little heart!
jag  sybylla's french fries! dom är såå gooooda med pommes kryddan.


neeh, nu måste jag skärpa mig. kan inte sitta & blogga när jag borde plugga. okej, nu ska jag plugga. har rätt mycket på gång. men först... ska jag iväg och göra iordning en bit ost- och -skink paj, mummmmms. med broccoli såklart. älska broccoli!! seeen ska jag plugga.


okeej, ciiaaooo!!
xoxoxxxxxxx, mimi


lägger in en bild så ni får dreegla lite!!

smuuuuuuuuuurf..

VILKEN FIN BLOGG DU HAR HIHI :D

DATE 2008-09-27 TIME 17:12:17
WEBSITE: http://johndinh.blogg.se/
mi

aawh taack så mycket smuurfen!! :D

DATE 2008-09-27 TIME 17:16:43
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0