long time no see

-.-.-.DATE 2008-09-28 TIME 23:22:14
sitter & oroar mig inför morgondagen. en massa skolgrejer ska vara klara. aja, skitsamma. lägger det åt sidan en stund. det får inte störa min sömn^^ klippte håret på min lillasyster idag. jag tyckte det blev skitfint! jag tror hon tycker det med faktiskt, det enda hon klagade på var att luggen var sned. men såklart den blir sned när hon skakar på huvudet hela tiden ><
imorgon får jag pengar!! woohoot. pappa ska överföra pengar till mitt konto, jag kommer blir rik igen! iochförsig har jag redan pengar på kortet, men meeeeeer!

jag saknar alla tjejer. här fyller kickan år (hon i rutigt), bilden togs nog för ca. 1 år sedan.
gissa vart jag äär!





"When you feel alone, just look at the spaces between your fingers, remember that in those spaces you can see my fingers locked with yours forever."              ♥



xxxxoxoxoxo, mimi ♥

lynniea

poser poser

DATE 2008-09-29 TIME 15:05:17
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
malin

mi, du är den som står och posar ^^

DATE 2008-09-29 TIME 22:00:37
Anonym

aa den e riktigt bra, kolla in min blogg, och hjälp mig att välja Plzzzzzz :$ :(

DATE 2009-01-20 TIME 18:02:08
WEBSITE: http://beeauty.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0