shoppping issues?

-.-.-.DATE 2008-10-01 TIME 00:05:53
har shoppat idag, igen(!), med rebecca. fast med mina egna pengar denna gången (a). meeeen, jag köpte ingenting typ, bara en mössa+tum vantar i babyrosa med rosetter (hade typ inte mycket pengar kvar på kortet). skitsöööta! var dessutom ute efter en senapsgul väska som jagf hade sett innan, men den fanns inte längre :( så ledsen jag blev.


färgen är mer babyrosa i verkligheten, ljuset var inte så bra här.



när jag kom hem idag hade mamma satt in pengar på mitt kort, så jag kunde ju shoppa ännu mer!! det ska jag göra imorgon. ska nog stanna kvar i bollnäs lite efter skolan & shoppa loss litegrann. inte för att det finns mycket, men det är ju alltid nånting. ska också passa på att äta french hotdog, något som jag inte gjort på länge (a) måste göras snart! skitgotttt.


FRÅGOR ANGÅENDE BLOGGEN, SVARA ERA BLOGGNÖRDAR
har några frågor som ni jätttegärna får (måste) svara på:
1. hur ändrar man färg på texten i ett blogginlägg?
2. hur gör man profilbilden större? (hur stor bild jag än lägger in så förblir den ändå lika liten)
3. hur lägger man in en sån ''poll'' (<--engelska) i kanten av bloggen? har sett att vissa har. det är typ en fråga, sen kan andra rösta/svara.

tacksam för svaaar!!

xoxoxoxoo, mimi♥
do what makes you happy
be with the ones who makes you smile
laugh as much as you breath
&& love as long as you breath.

Nina

fan va söta vantar <3

DATE 2008-10-02 TIME 11:52:44
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
Maria

Jag tror inte man kan ändra färgen på texten i bara ett inlägg, ändrar man ändras alltihopa. Eller jo det går men då måste man leta upp en särskild kod som man måste sätta in varje gång typ tror jag, skitjobbigt. Storleken på profilbilden kan man kanske ändra i kodmallen, vet inte riktigt. Och sista frågan fattar jag inte :D haha. Kan själv inte ett piss med bloggen och det syns ju men men :)

DATE 2008-10-02 TIME 18:54:17
WEBSITE: http://decrease.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0