confessions of a former and soon to be laughaholic

-.-.-.DATE 2009-04-23 TIME 13:15:05

har bråttom så skriver lite snabbt. någon frågade ifall jag mådde dåligt nu eller hade typ, attityd problem för jag har använt en massa skällsord i min blogg (bitches, hoes, idioter m.m)... hehe. jo, alltså den här veckan har inte vart någon bra vecka för mig. var beredda, för nu kommer jag klaga lite. myycket personliga problem, en massa prov/läxor i skolan för min del dessutom ligger jag efter rejält, ska skriva en mini extended essay på 8 sidor om någon historisk händelse, det är ensamt i min lägenhet så jag känner mig en aning deprimerad, jag saknar min pojkvän, jag saknar min mamma som inte kommer hem förrän på tisdag eller onsdag och ON TOP OF THAT så känner mig jag trött hela tiden och allt jag vill är att SOVA SOVA SOVA. phheeew!! nu vet ni :) och så gillar jag att säga bitch, hoe och idioter. men that's another story. solen skiner som bara den så jag ska vara glad idag! CIAO!


Angie.

Sov när du kan vetja ;) Och ja, visst är solen härllig!

Ha det underbart. Pussar <3

DATE 2009-04-23 TIME 13:30:30
WEBSITE: http://yeahrockondude.blogg.se/
Emma

Okej. Man blir av alla färger i din blogg iallafall. Hoppas att det kommer gå bättre för dig!

DATE 2009-04-23 TIME 14:48:40
dilek

hejsan kolla in min blogg !:D<3

och du har skit fin blogg ! :D<3

DATE 2009-04-24 TIME 16:30:31
WEBSITE: http://ddilek.blogg.se/
noescape

MAn ska alltid vara glad! :D

Hoppas du får en superfin Fredagskväll. ;D

DATE 2009-04-24 TIME 18:27:49
WEBSITE: http://noescape.blogg.se/
eevaly

aaw så sött :D

DATE 2009-04-24 TIME 22:33:13
WEBSITE: http://avaoawa.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0