false lash effect with fiberwig

-.-.-.DATE 2009-04-17 TIME 14:12:36

nu har jag provat på fiberwig, den nya populära mascaran straight from japan!


jag har bara målat de övre fransarna med fiberwig, använde en annan mascara på de nedre.
(det är en webcam bild eftersom min kamera befinner sig in the states nu)



vad: mascara

namn: fiberwig från japanska märket imju

pris: 220 :-

vart: lindex


what is said about the mascara?

denna mascara innehåller dubbelt så mycket fibrer som gör fransarna längre ju mer du applicerar. samtidigt som man får extrem längd separerar borsten också. man ska få en ''false lash effect''. denna mascara smular inte och tål svett och tårar; so if you wanna cry, DO SO! den tas enkelt bort med varmt vatten.

what do i think?
den lovar ju false lash effect, och det tycker jag verkligen att man får! fransarna separeras jättebra, och de blir superduper långa. det är en torr mascara, så den torkar på en sekund typ. men den smular inte iallafall, som de flesta torra mascaror gör. den gör inte fransarna fylliga, så om man vill ha mer fylliga och svarta fransar får man applicera på en drygare mascara i slutet. perfekt till fest! om den tål svett och tårar återstår att se. hehehe. men jag gillar verkligen den här mascaran och den får nu joina min favorit mascara grupp. haha :D
betyg: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
(minus för att fransarna inte blir så tjocka och fylliga)


Modellen Stella Wedin

Hehe ja, mig r dte bra med :) ska ut på fest :) Vad gör du?

DATE 2009-04-17 TIME 14:33:13
WEBSITE: http://modellinglove.blogg.se/
¬» J E N N A

du målar givetvis med en annan maskara över efter du aplicerat fierwig ;)

DATE 2009-04-17 TIME 20:31:10
WEBSITE: http://gucciime.blogg.se/
kajsa ♥

haha ojj :O fiber wig verkar asbra! ^^ hihihi :) såå långa fransar du fick :O





sv: ahahha ska ge min lärare kvarsittning någon gång ^^ hiih (AA)

DATE 2009-04-17 TIME 22:23:08
WEBSITE: http://missobsessive.blogg.se/
Alexandra

Hur får du dina fransar så kurviga uppåt?



Jag har Kinesögon och det funkar nada! So help me :)

DATE 2009-04-19 TIME 22:26:15
WEBSITE: http://chinese.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0