so good you've got to abuse it. so fast that sometimes you lose it.

-.-.-.DATE 2009-12-20 TIME 13:10:27

guudermörgon peeeps. jag hade planer på att gå ut och köpa lite julklappar, i mean, det är 0 grader ute, DÅ FRICKIN PASSAR MAN PÅ INNAN VÄDRET GÅR ÅT HELVETE IGEN, right?? right?? men det sket sig för det snöar ute... får köpa imorgon då.


snackade med josefine igår, som jag inte pratat med på jääätttteeelängeeee, och det var trevligt. vi brukade vara asbra kompisar, men sen började vi gymnasiet på olika orter och gled isär. shit happens right? vi ska iaf träffas under lovet, sweet! :) har saknat den bruden ♥ tänkte bara säga att man ska hålla hårt i sina vänner. för varje dag som går glider man isär från någon, det är därför man ska försöka hålla kvar kontakten. men hur kul är det när den andra inte gör detsamma? TRO MIG, I HAVE EXPERIENCED THAT... det är tråkigt att förlora en vän, men ännu tråkigare att man alltid ska vara den som försöker höra av sig. till slut orkar man inte bry sig längre. man orkar inte vänta på att något ska hända. so people, please hold on to the ones you have, they wont always be there. dina vänner är värdefulla, ta dom inte för givet. två personer som jag vet alltid finns där för mig är elin & lisa. vi har lyckats hålla ihop ganska länge & that i like!! :) dom är dumma, konstiga, störda men också underbara, idioter som jag älskar :)



Johanna [s h o n a l i]

tack! :)



Haha okej! Neej oj, det hade verkligen itne jag gjort! Inte med min ekonomi nu iaf ;)

Sen fotar jag ju seriöst också, och vill lägga så mycket pengar jag bara kan på fotoutrustning :)

DATE 2009-12-20 TIME 13:15:34
WEBSITE: http://shonali.blogg.se/
lisachinhle

vi älskar dig också även fast du är knäpp, blond, störd, korkad, elak, sepe ;)

DATE 2009-12-20 TIME 13:16:26
fuck you i´m from småland

Va fin din nya header är! =)

Jag ska ta och byta ut min också .. nån dag hehe

DATE 2009-12-20 TIME 14:45:54
WEBSITE: http://martinastork.blogg.se/
Matilda (everythinginmylife.blogg.se)

Hej!

Nu är jag tillbaka från min bloggpaus, men jag har nu flyttat min blogg till nittonfoton.blogg.se.

Jag kommer fortsätta följa alla som jag har i min gamla bloglovin, om du vill fortsätta följa mig ta bort everythinginmylife.blogg.se och lägg till nittonfoton.blogg.se istället.

Kramar Matilda - everythinginmylife.blogg.se

DATE 2009-12-20 TIME 17:32:16
WEBSITE: http://nittonfoton.blogg.se/
Rebban

hehe visst var dom kramar

DATE 2009-12-21 TIME 00:13:02
WEBSITE: http://rebbsann.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0