foot fetish -hell to the no

-.-.-.DATE 2009-02-22 TIME 01:08:29

mina fötter är sjukt babylena nu :D hihih. satt och kollade på film (kommer inte ihåg namnet, men den gick på femman) och filade fötterna med en fotfil samtidigt. alltså jämt om jag kollar på film ensam så fixar jag alltid naglarna/händerna eller fötterna :D haha. jag har normalt inte torra fötter men har gått så jävla mycket nu (speciellt upp för trappor) och fötterna kändes lite trötta så tänkte skämma bort dom lite. alltså... det låter som om jag pratar om mina barn eller nånting x) anywhoozers! this is what you should do to get pretty and soft feet:

♥ häll upp varmt vatten i en balja, droppa i olivolja.
♥ in med fötterna några minuter
♥ lyft på ena foten och torka lätt
♥ fila på hälarna och där du har förhårdnader med en fotfil, gör detsamma på andra foten
♥ torka fötterna ordentligt
♥ borsta bort dött skinn och smörj sedan in med en fet kräm
(jag använde fotkräm från ccs (apoteket))

haha jag satt i typ 30 min och masserade mina fötter i fotkräm samtidigt som jag kollade på film. riktigt effektivt!!


Carita

svar; hihi aw, visst :) vi kan lägga till varandra. puss :*

DATE 2009-02-22 TIME 01:15:32
WEBSITE: http://minicookie.blogg.se/
hanna

hehe bra att veta, särskilt om man jobbar på burgerking, om de ens finns något mer ansträngande för fötterna... har förresten fixat de med ikonen nu:D

DATE 2009-02-22 TIME 01:20:29
WEBSITE: http://hpii.blogg.se/
Matilda

å det ska jag prova! :D

DATE 2009-02-22 TIME 09:46:20
WEBSITE: http://nineteendecember.blogg.se/
lynnieaa

ommmg mi! jag hatar fötter hahaha! jag har världens fobi för dom! de enda som är bra med dom är alla söta skor man kan ha på dom (A)

DATE 2009-02-22 TIME 10:55:06
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
Nina

ska testa haha jag har riktigt torra fötter :P

DATE 2009-02-22 TIME 11:47:58
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
daniella

åh, om jag ändå hade orkat göra sånhär någon gång. haha xD

DATE 2009-02-22 TIME 14:13:32
WEBSITE: http://fourwalls.blogg.se/
Anonym

Hejsan jag är en kille på 18 år och är från kosovo. Jag tror att ja har en fot fetish, inte säker för har aldrig verkligen testat för ingen vet och ja skämms som fan. Ja undra om ja kunde vara din slav eller ngt. Det enda ja vill är lukta/slicka din fötter inget sexuellt för måste veta om ja tänder på de eller inteOch du kan få betalt om du vill

. tack på förhand! emaila [email protected] om du är intresserad :)

DATE 2012-02-21 TIME 09:16:56
Anonym

Hejsan jag är en kille på 18 år och är från kosovo. Jag tror att ja har en fot fetish, inte säker för har aldrig verkligen testat för ingen vet och ja skämms som fan. Ja undra om ja kunde vara din slav eller ngt. Det enda ja vill är lukta/slicka din fötter inget sexuellt för måste veta om ja tänder på de eller inteOch du kan få betalt om du vill

. tack på förhand! emaila [email protected] om du är intresserad :)

DATE 2012-02-21 TIME 09:17:46
burim

Heejsan det är jag burim kan jag få dyrka era fötter då och massera dem :)

DATE 2012-10-07 TIME 21:57:48

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0