going up to the mountains

-.-.-.DATE 2009-02-02 TIME 00:05:34

den 10 februari ska de som vill på våran skola få åka till vemdalen :D wihhooo. så skulle hämta mina skidor, pjäxor och sånt shit i garaget och det var så jääääävla kallt. i'm telling you :o whaattafan ska vi ha så stort garage för x) letade aslänge. men hittade mina pjäxor till slut. men sen när jag gick in och provade dom så var dom för små, så fick gå ut och hämta ett par andra pjäxor, men dom var ännu mindre, så fick gå tillbaka ÄNNU EN GÅNG och hämta de jag tog först. sen rätt som det var så halkade jag inne i garaget och landade ON MY ASS -.- anywhoozers, har samlat ihop alla skidgrejer jag ska ha nu, imorgon åker pappa ned med dom till mig i bollnäs. det var så sjukt längesen jag åkte slalom, men det är ju kul :D

har märkt att jag tappade sjukt mycket med läsare under tiden jag var borta. hehe.. THAT WONT HAPPEN AGAIN, PROMISE. men jag kommer berätta om föreställningen senare när jag laddar upp bilder också. partyt i torsdags var riktigt kul kan jag säga! vi fick tårta med (a) hehe bella fyllde ju år :D fast slutet.... mot natten var inte så kul :'(



»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0