let me break the ice

-.-.-.DATE 2009-02-23 TIME 00:11:16
fick en massa idéer under dagen om vad jag skulle blogga om, men NUUU, look what happened to my brain now! DEAD. blogg torka -.- hahaha vet inte ens vad jag ska skriva för vettigt. imorgon ska jag till tandläkaren, jag gillar det inte. hatar tandläkaren, blöder jämt :( dom är så hårdhänta. FAN. nu tog det stopp igen. hahaha. min hjärna kanske är lite överarbetad (aa) så lägger in en bild på kaffe :)


det här är skitgott, prova!!! blanda nybryggt gevalia kaffe, med lika mycket mjölk eller mindre (smaksak). häll i socker (det ska vara sött, men inte fööör sött) sen spruta på vispgrädde sådär fint (aa) och garnera med brunt farin socker. knäpp kort, sen blanda ihop allting. - vaddå ni vill väl ha ett fint minne eller?!!! :D men det är skitgottttt, prova. excuse moi för min dåliga förklaring, men jag använder inga mått när jag gör, bara rena fruntimmer skills! HHAA SKOJA.


emily

sv: hahah visst =D



ja juste du har lov nu ju :D , hehe har du hittat på nånting roligt än så länge ^^ ?

DATE 2009-02-23 TIME 15:12:56
WEBSITE: http://emilyt.blogg.se/
Nina

för att göra kaffet ännu godare byt ut mjölken med kondenserad mjölk(xua bo) istället det blir mkt godare . Kaffet blir mer krämigare och får en godare smak ^^ ett tips lägg inte i kondenserade mjölken på direkten när du ahr gjort kaffet låt kaffet blir kallt sedan lägger du in mjölken hahaha ett litet tips från mig ^^

DATE 2009-02-23 TIME 15:26:13
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
Olivia

det är så jävla jobbigt att hjärnan tar stopp och ingen insperation får man heller..Hoppas du kommer på något :)

DATE 2009-02-23 TIME 17:20:09
WEBSITE: http://oliviaju.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0