such a disappointment

-.-.-.DATE 2009-02-23 TIME 18:07:06

den jag beställde -.- kolla så ful... svart och ORANGE...
har aldrig gillat dom färgerna på telefoner. fuck walkman -.-



*pheew*!! thank god, jag har inga hål i tänderna hihihi. har bara haft hål i mina en gång i hela mitt liv, it was a nightmare sen när jag skulle visa det för tandläkaren -.- gick in och kom ut efter tio minuter, jag har ''fina tänder, men bara lite tandsten'' hihi :) åkte runt på ärenden med pappa och linn sen. först stannade vi till vid jll där jag skulle köpa en ny mobil. NI VET JU HUR JAG HAR SUKTAT EFTER DEN ROSA NOKIA 7373 (aa) såå söt. MEN VET NI VAD? åååh blev så ledsen... telefon fanns inte i butiken så jag sa åt dom att beställa hem den, men sen sa dom att modellen var för gammal och man kunde inte beställa den längre :oooo :(:(:(:(:( blev så ledsen..... så i all min sorg beställde jag en sony ericsson w980i >< den var väl ok... ska hämta den på onsdag. pappa beställde också en. han är så ful jag lovar x)

pappa till hans kompis som jobbar på jll: fredrik, är min mobil gammal?
fredrik- ja
pappa- oj då måste jag också köpa en ny mobil

haha x) han har en sån fet gammal silvrig nokia telefon med supersmå knappar, nokia n70.
vet inte vilken han beställde men det var en sony ericsson med 5mp kamera, tror den kostade 6000. min var på 3999.
anyhoow, sen drog vi till nåt ställe där dom sålde badrums grejer. vi ska ju renovera hela vårat badrum. FAST DET ÄR NYRENOVERAT -.-

jag- alltså det är ju värsta dyrt att renovera :ooo
pappa- det är dyrt att leva
jag- eehhh varför renoverar ni då för
pappa- vad ska man ha pengar till annars, jag måste ha fint när jag går i pension

HAHHAHA det är pappas attityd gentemot pengar. mimi likes.
sen drog vi vidare till djuraffären där pappa köpte småfiskar för över 1000 spänn.....


kajsa anchlee henriksson♥

sv: åhh så bra :D vill veta vad som händer ^^





haha aawh tack :D

DATE 2009-02-23 TIME 18:28:25
WEBSITE: http://missobsessive.blogg.se/
cuong le

sv: eller hur.

vad har du luktat på? nu har jag glömt!



precis ;D

DATE 2009-02-23 TIME 18:30:51
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
Anonym

Ah, tack för tipset :)

Du vet möjligtvis inte hur man ska kunna göra det bra, vad det istället kan stå? (:

DATE 2009-02-23 TIME 18:36:55
mimi

anonym hm.. vad menar du? har jag sagt nnåting till dig? hahaha. isåfall har hag glömt bort vad (aa)

DATE 2009-02-23 TIME 18:43:58
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
lillblondin

Sv; haha jo det är ju verkligen det,. skrattretande ;D!

Tack så mycket!

DATE 2009-02-23 TIME 18:57:15
WEBSITE: http://againstallodds.blogg.se/
lisa trinh

varför beställde du just den då om du inte tkr om den? :P



du klickar på knappen HTML när du har uppe ett nytt inlägg, kopierar in en URL kod för en youtube video, sen där du ser att det står <object width="425" height="344"> ska du ändra värdena, men du måste göra samma sak längre ner, om du kollar så står det samma sak där nere med. hoppas du fattar min kassa förklaring ^^

DATE 2009-02-23 TIME 21:39:44
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
olivia

gillar när pappor bara köper impuls saker o skit ahhaa :)

DATE 2009-02-24 TIME 15:09:52
WEBSITE: http://oliviaju.blogg.se/
nina

woah! skryta. mycket money eran familj har. vad jobabr dina föräldrar med? :)

DATE 2009-02-24 TIME 19:50:25
Nina

din pappa är en cooling ::):):):)

DATE 2009-03-02 TIME 19:06:20
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0