you can't go to heaven if you're scared of getting high

-.-.-.DATE 2009-02-15 TIME 19:10:41
jag hoppas eran alla hjärtans dag var trevlig. det var min. inte alls sådär överskattad, utan jag & min robin umgicks bara med varandra, nothing special really. vi kollade på shutter, tills jag blev aströtttt så min älskling fick göra en kopp té till mig, då blev jag pigg igen :D och vi kollade på en massa shan da man atci klipp från utube. imorgon på morgonen åker han hem :( men vi ska ses senare på kvällen. så sooorligt. tänk, vi har umgåtts i nästan en hel vecka nu, 24/7. nu kommer det bli såååå TOMT :(

nån gång under veckan ringde mamma mig och berättade att hennes farfar hade dött i vietnam. MAY HE REST IN PEACE min mormor och morfar i usa hade bokat biljetter direkt till vietnam dagen efter. hehe. sen ska dom typ ta med hans aska till usa och ha en sån där... ceremoni (säger man såå?) eller nåt där. så mamma ska åka med mina småsyskon till usa snart, sen på sommaren så åker hon med mig till vietnam :D inte nog med det, i april ska jag iväg med italienska klassen till italien, rom. om vi får tillåtelse av skolchefen då^^
så under denna terminen kommer jag troligtvis resa till både italien och vietnam :) la vida costa cara (?).




evelina

svar: ja okej :)

hoppas din helg varit bra !

DATE 2009-02-15 TIME 19:22:36
WEBSITE: http://evehedberg.blogg.se/
ewie

sötisar^^

DATE 2009-02-16 TIME 02:21:17
WEBSITE: http://ewiiie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0