ENA, HONEY

-.-.-.DATE 2009-01-09 TIME 19:19:34
FRÅN ENA

1. allt e ert fel, kineser! fyfan va nasty ni e!

2. för de första, du sminkar helt fel. mascara, sen eyliner SEN ögonskugga?. Och kan man inte göra eyeliner på första försöket utan bomullstuss, borde man inte sminka sej alls. De ska va helt tvärtom. Man tar ögonskuggan först. för om man tar den sen. kommer dina ögonfransar bli helt pudriga, Sen tar man eyeliner, o om man inte kan lägga eyeliner ska man ta penna. inte eyeliner. Sen ska man ta mascaran, O ja vet att de flesta inte kan lägga mascara utan kladdar över hela fejjan, då e de lika bra du ta ett lager mascara o använder lösögonfransar istället. Och man behöver inte alls allt de dyra du använder. Men sen kanske de e för du har fucked up hy, vad vet jag. peace

svar:
1. vaddå allt är ert fel? var glad att dom inte äter dig. dra inte alla över en kam gumman.

2. det jag har gett ut är bara hur JAG sminkar mig. och eftersom en massa folk hade frågat hur jag hade gjort, skrev jag ner det. no need to complain girly. ofta jag har suttit med facit i handen och skrivit: EXAKT SÅHÄR SKA MAN SMINKA SIG. tänk lite. hade jag lagt ut en guide till hur man ska sminka sig RÄTT så hade jag letat upp en på internet, kopierat och klistrat in. easy as that. har jag sagt att man behöver det dyra jag använder? som sagt, jag skriver bara ner hur jag gjorde, också därför vilka produkter JAG använde. vafan, ska jag skriva en guide till den sminkningen och tipsa på produkter som jag inte ens använde? jag skulle inte tro det va. ser min hy fucked up ut för dig? om ja, gå och kolla ögonen. over 'n out.

glömde tillägga att hennes andra kommentar är menat till detta inlägget: http://mmmimi.blogg.se/2008/november/party-makeup.html#comment

Nina

tack mi !

Ska börja med den första boken över näktergalens golv ^^

DATE 2009-01-09 TIME 19:49:38
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
susan

you go girl! helt på din sida.. btw så fattar jag inte heller den där "kinesers fel" du är ju ändå inte kines heller xd.



uhm, HAHAH då kmr jag va den första du ser som INTE passar i det! >.<

DATE 2009-01-09 TIME 19:51:21
WEBSITE: http://susaanl.blogg.se/
Lynniea

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL orka att den börja klaga på hur du sminka dig? dom har inget och säga så börja dom med ditt smink!! SÅÅÅÅ RASTLÖS OCH AVUNDSJUK!!

DATE 2009-01-09 TIME 20:28:39
WEBSITE: http://lynniea.blogg.se/
nhhi

haha men ena, ursäkta min vän, hon kan vara lite hubbadullah ibland :D

DATE 2009-01-10 TIME 14:53:44

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0