i'll fly alone tonight

-.-.-.DATE 2009-01-12 TIME 22:51:15

*pheeeeew*! hella exhausting fo sho. har vart i min lägenhet hela dagen och packat upp litegrann. kom hem vid åtta och har fortsatt med packningen. typ, kläder, smink, skor, böcker, stekpannor (mimi ska laga mat själv! :D) och sånna småsaker. fast allt är inte med. ska fortsätta packa under helgen när jag kommer hem till ljusdal igen. imorgon så ska jag spendera min första natt i min lägenhet helt ENSAM! lycka till till mig eller? jag kommer typ få panik mitt i natten. hahah. sen bor det en AS SUR GAMMAL SVENNE längst ned i trapphuset, jävla "¤t42&#%!#... hehe. mamma och pappa säger att jag måste vara trevlig mot han, för dom vet att jag kan bli arg jättelätt om han kolla snett på mig eller nåt, FASTÄN pappa själv sa JÄVLA GUBBE HÅLL KÄFTEN åt honom. HHHAHA. men de var bara för att han typ sa en massa sura grejer och sånt. han ba: FYFAN... sen hörde jag inget mer, men pappa och syrran sa ^^
ska kolla om något mer ska packas ned nu. jag kommer svara på era kommentarer imorgon.

GOOD NIGHT

Nina

hur gammal är du ? :)

DATE 2009-01-13 TIME 15:09:40
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/
love from missbui

omg, pappor och svennar går inte ihp.. tro mig, pappa bråkar med allt o alla kallar alla frör kuksugare och fyfan och " HÅLLKEPTEN" HAHAHAHA

DATE 2009-01-13 TIME 18:11:17
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0