imma target for the old perves in town

-.-.-.DATE 2009-01-24 TIME 02:57:47


såg ett jättefint inlägg i min pojkväns blogg, kolla här ♥ ååh, så gulligt var det! jag älskar dig bby boy :) tänkte bara ta det här inlägget lite fort nu, för jag ska packa upp och sånt shit. jag är hemma i ljusdal nu, åker till lägenheten på söndag. alltså jag stod på stationen idag och väntade på tåget och där stod det tre fucking alkholister som fucking snackade om mig... SKITÄCKLIGT. jag stod i jacka då såklart, klänning och sånna nylonstrumpbyxor (hade 3 stycken på mig HAHA). sen så hör jag en av dom: kolla där har du en som inte har några byxor på sig, HEHEHHEHE. jag visste inte ens att dom snackade om mig då så jag total ignorerade. sen ser jag att en tjej brevid mig kollar på mig hela tiden, jag ba: WTF LIKSOM. WHYY??!! sen hör jag en av gubbarna igen: tåget kommer ju inte förrän 20-28 minuter då kanske man har tid att pipipipipipipp HAHAHAHAH. *dom andra gubbarna skrattar med honom* sen kollar dom på mig och jag tycker det är såå jäääävla äckligt, kände mig verkligen illa till mods alltså. sen säger dom: men kolla dåå, hon har inga byxor!! sen säger en av gubbarna till MIG såhär: tjejen, du har inga byxor på dig va? jag: EH JOOO?!! det ser du väl? gubben: äsch då.... sen fortsatte dom sådär och skrattade hit och dit, asså FAAN BLEV SKITARG. orka snacka om mig sådär, jävla peddo/alco/perves!! det värsta var väl också att dom snackade såå JÄÄVLA HÖGT så alla på hela stationen hörde hur otroligt äckliga dom var. EEWWUUU. nasty shits. alltså om det inte hade funnits nå folk där så hade dom säkert våldtagit mig eller nåt x) dom får väl kolla in nån i deras egen ålder... typ... 45-50... hehehe.

okej, nu har jag klagat färdigt. nu ska jag iväg och packa upp min smutstvätt (h)

ciao ♥


it is never too late to start hoping.


Mia

Shit va fin blogg! :) Du är jättelik Alice från Idol ;)

DATE 2009-01-24 TIME 10:33:57
WEBSITE: http://miizing.blogg.se/
cuong

sv: tyvärr känner jag inte till något sånt till halehop, du är den andra som har det (som jag känner till) :P



oh my lord! jo, det finns... alltså, skåne är längst ner i sverige... och helsingborg är typ längst upp i skåne, tror jag!

kolla här, norges kust är intill sverige men inte ändå ner till skåne: http://www.ludd.luth.se/~vk/pics/misc/sverigekarta.gif

DATE 2009-01-24 TIME 12:16:09
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
emily

hhahah ! helt sjukt ju, men folk går ändå på att man verkligen snacka med någon i telefon.:b



ah nej tp jag tycker det e helt ovanligt om man kommer till en annan stad där det BARA e blondiner , för omrdådet jag bor i e det bara blattar ;d

DATE 2009-01-24 TIME 12:34:52
WEBSITE: http://eeemilyyy.blogg.se/
yiyi

ahaaa!! ska man beställa från nätet ? :D

hiih, men tack så mkt . dte va snällt av dej hihi :)



beställde du klänningarna från nätet lr vadå? :O :D

DATE 2009-01-24 TIME 14:57:11
WEBSITE: http://baabyduck.blogg.se/
Nina

vad sött av honom ! :)

DATE 2009-01-25 TIME 20:11:40
WEBSITE: http://ninaha.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0