know your facts right

-.-.-.DATE 2009-01-27 TIME 20:34:19
till anonym, eller nina, eller whatever. hehe..
jag har redan sagt från början att min stil inte är märkvärdig alls, men folk gillar ju att kolla så varför inte lägga upp ändå liksom? ^^ mer bilder i bloggen också, haha. men jag är inte ett modefreak (som jag brukade vara för längesen, de dagarna är förbi nu... unfortunately. haha), men om du vill ha fler skönhets tips, skriv gärna VAD för slags skönhets tips.

THANK YOU.

för övrigt så har jag vart nere på stan och fikat DYRT (enligt andra hahahah) med matilda =D vi tog oss en muslie macka med kyckling curry-röra, sen åt vi glass: vanilla and chocolate cookies, mint choklad :D


linneea <3

Vad gullig och glad blogg :)

DATE 2009-01-27 TIME 20:45:48
WEBSITE: http://buusiig.blogg.se/
Mai

Haha vad snäll du är mot folk som klagar på din klädstil.. jag skulle ha lackat ur totalt :p

DATE 2009-01-27 TIME 22:51:46
WEBSITE: http://maisans.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0