Q AND A WITH EMELIE

-.-.-.DATE 2009-01-13 TIME 22:46:55
Emelie om she's living on her own now:

Oj! 16 år och redan flyttat hemifrån? :O hur går det ihop? hur har du råd med egen lägenhet?

svar:
jo, men jag pluggar i en annan stad som ligger 40 minuter bort från mig med tåg. jag orkar inte pendla varje dag, så vi bestämde att det skulle bli lättare om jag flyttade istället. GUD NEJ! haha. jag är fattiglapp. mina föräldrar pröjsar för alltihopa :) jag får inte mitt studiebidrag eftersom det går in i mitt sparkonto som jag får tillgång till när jag fyller 18. men inackorderingstillägg får jag och det använder jag till hyran, men det räcker ju inte så mamma och pappa får lägga på med mer cash :D


Anonym

fin blogg!

DATE 2009-01-19 TIME 10:37:38
WEBSITE: http://beeauty.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0