Q AND A

-.-.-.DATE 2009-01-05 TIME 14:28:48
tänkte svara på en fråga jag fick av Linnéa.

Hej! jag tänkte bara kolla med dig hur du köper kläder från olika hemsidor som bara levererar till USA.. Jag har hittat otroligt mkt men de levererar inte till sverige.

svar: hej på dig med linnéa =) truth to be told, så har jag aldrig någonsin beställt kläder från usa. eller, en gång. men dom leverade till sverige faktiskt. mina kläder som kommer från usa har jag själv köpt, jag brukar åka dit varje sommar. eller så ber jag mina släktingar skicka över ibland ^^ att ha stor släkt lönar sig, hehe. men det finns en hemsida som fraktar kläder och sånt till dig från usa. den heter MyUsaBox. det går till såhär: du skapar ett konto hos dom. sen får du en adress som du ska använda när du beställer från olika amerikanska hemsidor. när ditt paket har kommit fram till den adressen så kommer dom frakta vidare ditt paket åt dig till sverige. jag har själv aldrig provat det, men klickade runt på internet och en hel del tycker att det funkar utmärkt! :)


love from missbui

haha jaa! spencer behöver en 38a i huvudert! HAHAHA

whitney ffs! (Y)

DATE 2009-01-05 TIME 15:01:25
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/
Kristen Anderson™

ow, thanks =)

I thy to be positive but sometimes I just can't =S



thak you so much for your comment*

DATE 2009-01-05 TIME 23:08:51
WEBSITE: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/
Kristen Anderson™

ow, thanks =)

I thy to be positive but sometimes I just can't =S



thak you so much for your comment*

DATE 2009-01-05 TIME 23:10:00
WEBSITE: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0