she's a stud fo' sho'

-.-.-.DATE 2009-01-16 TIME 14:29:45
nu måste jag plugga på som FAN! ligger så sjukt efter. och imorgon ska jag ha skola (a) från 11.15-14.00 eftersom det är öppet hus på skolan. då ska vi sitta och jobba, sen går folk runt och kollar. jajaaj i knwo what you think!!! WHATTAFUCK, SCHOOL ON A SATURDAY?! but heey, wait. vi får ledigt hela måndagen istället :D wihoo. jag vaknade imorse av att solen sken rätt igenom fönstret (hade glömt dragit för persiennerna) det var så grymt härligt. blev så glad!! :) ikväll kommer keso och moa över för att kolla på let's dance och blondinbella (FALSK DÅLIG BLONDIN, men keso vill kolla såå, jajaaja... hehe), sen ska vi gå runt ute och göra nånting :D förresten så heter hon inte keso hon heter ksenija :) har ni märkt att det är typ första gången som jag skriver om vad jag ska göra efter skolan? eller jag har börjat lite smått med det nu. gjorde aldrig så förr. bara för jag glömmer bort hela tiden. HAHAHA x)


Faith isn't faith until it's all you're holding on to 


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0