she's living on her own now

-.-.-.DATE 2009-01-13 TIME 19:14:42
sitter just nu i MIN EGNA lilla etta på tredje våningen och ja... försöker plugga till det fucking svåra historie provet imorgon -.- hata historia. mitt sämsta ämne, dessutom är allt på engelska. better much? no... det är fortfarande ganska tomt, men aah, det kommer mer saker nästa vecka :D nu ska jag stanna här tills på lördag, sen åker jag hem igen. åker tillbaka söndag kväll. har laddat med musik, chips, en ELLE tidning, vatten och självklart historiaboken. ska fortsätta plugga nu, berättar mer senare, CIAO

en del av mitt kök

min sop. såklart det ska vara rosa :D

fattas bara tv och min älskling :(

här kommer lite kladd som skapats under tråkiga lektioner.... hehe




success will never be achieved if risks aren't taken

love from missbui

ORKA VA UTAN TV!

DATE 2009-01-13 TIME 19:52:49
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/
Anonym

Hmm.. vad kan det vara då;), nej vilken ball sop! son vill jag ha NU hihi ;)

Puss puss

DATE 2009-01-13 TIME 19:56:31
Emelie

Oj! 16 år och redan flyttat hemifrån? :O hur går det ihop? hur har du råd med egen lägenhet?

DATE 2009-01-13 TIME 21:18:34
Filé

Vad fint du skriver :o

DATE 2009-01-13 TIME 21:59:14
WEBSITE: http://ssoundeffects.blogg.se/
Jennica

Dude, mer bilder på lgh:n tack?! mwahaha, men men jag ska snart ladda upp bilderna från usa ;)

DATE 2009-01-15 TIME 10:29:45
WEBSITE: http://chopstiicks.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0