hell to the no to candy

-.-.-.DATE 2009-01-20 TIME 20:04:55
har nyss vart på ica kvantum med keso och handlat lite mat. tänk er, detta är första gången jag handlar mat till mig själv  helt ensam :o men det gick bra för jag hade ju keso :D vi var riktigt nyttiga. om ni kollar på bilderna som kommer där nere så kommer ni se att vi inte var och nosade runt godis/chips hyllorna nånting alls! istället så gick vi till müsli hyllan, så nyttiga vi är! eller aah, jag måste erkänna att vi fastnade vid desserterna och glodde en stund innan vi tvingade iväg oss därifrån. riktigt gott såg det ut att vara... har precis stekt oxpytt (pytt i panna fast utan korv och allt äckligt, det är oxkött!), färdiglagat och fryst OF COURSE! måste medge att jag råkade bränna den lite, heehhe, BUT WHAT CAN YOU DO? x) gott ändå :D

förresten så har matilda sträckt sin söta rumpa, så hon kan inte gå. hahaha. alla pussar på den!




Anonym

hahah ! mi jag tror nog du stannade vid glassen och tittade efter ben & jerry's också (;

DATE 2009-01-20 TIME 20:48:34
malin nguyen

* glömde skriva namn x)

hahah ! mi jag tror nog du stannade vid glassen och tittade efter ben & jerry's också (;

DATE 2009-01-20 TIME 20:50:10
cuong

sv: haha, inget fel med att du är extra förtjust i deras produkter. inget illa menat, ville bara säga det (a)



mm, vill klippa mig kortare som tidigare. har typ aldrig tid, eller så orkar jag inte XD

DATE 2009-01-20 TIME 21:14:09
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
Roxanna

Okej vad bra! =) Jag mår toppen jag också!

DATE 2009-01-20 TIME 21:18:12
WEBSITE: http://roxiee.blogg.se/
cuong

sv: ja, jag orkar inte ta mig dit. är helt slut efter skolan, skrattar och är verkligen fokuserad på lektionerna trots det roliga som händer... däckar när jag kommer hem, vaknar upp och äter, gör läxorna och sitter vid datorn :P måste se någon dag!

DATE 2009-01-20 TIME 22:02:08
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

nawuuu söööwtnooos biboooo :) <3

DATE 2009-01-20 TIME 23:39:45
WEBSITE: http://mizthanguyen.blogg.se/
emily

bra att gå den nyttiga vägen.. host (A'



haha ao e halv viet & halv kines (:

typ ny på blogg, undra hur man lägger in bilder på sin header ? :p

DATE 2009-01-21 TIME 16:07:08

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0