well of course

-.-.-.DATE 2009-01-17 TIME 22:30:22
joel- vänta, det är du som är mi va?
jag- aah?
joel- alltså min kompis, pontus, tycker att du är skitsnygg
jag- jaha?
joel- men alltaså du får inte säga till han att jag har sagt för då blir han skitarg
keso- du vet att hon har kille va?
jag- jaa!
joel- jo, såklart du har kille, alltså, ja men det är ju klart att DU har kille. såklart duu har. bara kolla!


love from missbui

när ha nsagt att du int ska säga n blogg också :D haha nooob :D



sv: HAHA men har bara fjort det... 3 ggr helamitt liv (A) kmr ALLTID försent annars. hahahah! allitd finns inte en vecka som jag nt kommit försent nångång.... aja fint folk kmr sent ;)

DATE 2009-01-19 TIME 18:18:07
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0