what a night

-.-.-.DATE 2009-01-14 TIME 15:43:11

YOU CANNOT BELIEVE THIS!! igår snackade jag i telefon med min älskling på natten och det var SKITMÖRKT. sen helt plötsligt hör jag ett högt ljud INNE i min lägenhet. så jag började STORBÖLA. hahaha. x) grinade asmycket i telefonen och min kära pojkvän fick lyssna på det. tror jag klämde fram: jag vill hem till mamma! vad töntigt det låter nu. det var skitläskigt. men såg sen att det var min väska som hade ramlat ner från fönsterbrädan. dessutom har en propp gått i det stora rummet i min lägenhet, bara kökslampan som funkar -.- så fick sminka mig i mörkret imorse. nice... så ska iväg och köpa nya proppar nu :D men FÖRST ska jag värma broccoligrattäng ♥

hårt liv det här med att bo ensam....


everything comes with a price


Sabee

haha, tönt!! xD men tur att ja bor nära och kan komma och rädda dej :O

DATE 2009-01-14 TIME 16:07:28
cuong

sv: ja, jag tror att det är på riktigt men känns lite tillgjort när hon hälsar på dem :P

DATE 2009-01-14 TIME 18:17:30
WEBSITE: http://cuoong.blogg.se/
MizthaNguyen (v.

gå skaffa någon att bo med då -_-! mwoahaha!

DATE 2009-01-14 TIME 18:36:40
WEBSITE: http://mizthanguyen.blogg.se/
lisa тяiηн •.

väx upp kvinna :D

DATE 2009-01-14 TIME 18:38:27
WEBSITE: http://trinhh.blogg.se/
Anonym

hahaha aw! du bara inbilda dig :)

DATE 2009-01-14 TIME 19:13:22
ee

hahaha aw! du bara inbilda dig :)

DATE 2009-01-14 TIME 19:14:13
WEBSITE: http://avaoawa.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0