we lit the streets with the sweetest glow

-.-.-.DATE 2009-03-29 TIME 12:50:17

larger than lifesize, wondersome
great in the eyes of someone



har nu käkat sushi och druckit ett glas färskpressat apelsinjuice! how yummie is that on a scale from one to ten eh? now all we need is the sun... -.-
satt igår på kvällen och försökte förstå mig på facebook, the result? = nada. jag fattade ingenting :s tydligen hade jag även accepterat att bli medlem i en massa grupper haha. jag skaffade facebook för ett tag sen, men har aldrig brytt mig om det förrän nu. så ska försöka bli aktiv där och försöka förstå mig på allt. - hey, i said try. visste inte att så många av mina kompisar hade facebook. yippieyay :D
nu ska jag duscha och sen ringa till lilla lisa.

k i s s e s


Frida

fattar inte du heller facebook? typ alla i min klass har det, men det är bara EN som fattar vad fan det går ut på. xD



sv: aww, stackars dig. "/ jag har också en katt. förut hade jag två, men den ena dog dagen innan jag började skolan efter sommarlovet. han blev 12 år... lulz, sorry att jag gnäller. ;)

DATE 2009-03-29 TIME 19:14:56
WEBSITE: http://heyfrida.blogg.se/
miztha

Min älskling fiiinast (A) <3 ;*

DATE 2009-03-31 TIME 16:12:07
WEBSITE: http://mizthanguyen.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0