she's independent and totally her own

-.-.-.DATE 2009-10-05 TIME 17:22:53
okk det är en massa folk som reagerat på att jag kör GI nu (inte bara ni bloggläsare, utan en massa jädra folk runtomkring mig också), liksom, stay out if it? det är min ensak vad jag gör och om jag behöver det eller inte. egentligen så bryr jag mig inte om vad folk tycker och tänker om att jag kör GI, men nu läste jag i min shoutbox att en viss anonym under namnet LOVELOVELOVE (som har stalkat mig under en ganska lång period, gumman förneka inte. du sa att du inte läste skiten på min blogg, hur i helvete vet du då att jag går GI?), kallade det bantning och typ.. nånting med tjock.. jag vet inte, svårt att förstå vad människan vill få fram. anyway, visst, säg vad ni tycker och tänker angående GI, men dra för fan inte in mig i era åsikter hit och dit. liksom COME ON, någon måtta får det väl ändå vara. fan samma sak som om eran mamma skulle fettsuga sig och jag skulle skrika rätt ut: åhhh fettsugning? omg sån tjockis hon var isåfall o.O ofta hon inte är nöjd med sig själv redan, dahhhh. ok, i exaggerated to some extent... but you get the point. alla säger: alltsåå du är redan smal, varför vill du bli smalare??? :S:S har inte alla en egen uppfattning om vad tjock och smal är? man jämför ju med sig själv och hur man alltid har varit. jag själv anser att jag har gått upp under sommaren, är det då fel om jag vill gå ner till samma vikt som förr? är jag tjock och bantar bara därför?? jag bantar inte, att banta är inte det när man svälter sig själv? (kanske det inte är, what do i know). men jag äter iallafall mycket, men väljer att skippa kolhydraterna. bantar jag då? neej!!!! så stäng igen kakintagen då för fan


Felicia

sv: görs? :)

DATE 2009-10-05 TIME 17:35:04
WEBSITE: http://flizanlizan.blogg.se/
SANDRA!

svar: haha jaa visst är det;p

DATE 2009-10-05 TIME 18:01:24
WEBSITE: http://sasses.blogg.se/
t

mina föräldrar ville köpa den, men jag ville hellre betala själv :) hihi, hahaha samsung nc10. ^^ fast tyvärr äår rosa några hundra kr dyrare, finns lg, acer,asus, Eee som är bara runt 3000 :D

DATE 2009-10-05 TIME 18:09:08
WEBSITE: http://missbui.blogg.se/
A.C

jahha..men dt e ju lagom söt:) hehe..^^



jag e 1.66 och väger bara 44kg:/

dt e för lite asså..jag gick ner när jag var i kina i somras.asch..jag vill gå upp ...ett kilo till:p hehe..^^

håller till 45kg e jag nödj:) hahaa..~~ annars kan jag inte ha jeans som har storlek 25:(

DATE 2009-10-05 TIME 18:32:59
WEBSITE: http://amychen.blogg.se/
SANDRA

svar: tacktack! De är från Brandos.se=) Dr. Martens är det.

DATE 2009-10-05 TIME 18:38:08
WEBSITE: http://sasses.blogg.se/
L i n n [ S A I K ]

Åååh jag är så trött på sånna människor! Okej om det är en person som typ slutar äta osv, men så länge det är hälsosamt tycker jag man får göra vad fasen man vill med sin kropp, det är ju ingen annan som bestämmer hur man ska se ut? Jag kan hålla med om att du är smal, men det är ju ens egen åsikt som räknas när det gäller en egen kropp, folk borde fatta det.

DATE 2009-10-05 TIME 18:52:34
WEBSITE: http://saik.webblogg.se/
bitte

Men Gi är väl inget farligt det är ju bra mat

DATE 2009-10-05 TIME 20:21:35
WEBSITE: http://www.lovemercury.se
Pam

Haha ta inte åt dig sötnos. jag är i samma situation som dig ska du veta. Det är våra kroppar vi får väl göra vad vi vill. & det är väl inget fel med att bli mer hälsosam liksom? :/ det är ju nästan det vi strävar efter. inte att bli som på bilden du lagt upp. synd att det är så svårt att fatta -.-;;

DATE 2009-10-05 TIME 22:48:24
WEBSITE: http://pamda.blogg.se/
Anonym

Leker du emo eller?? tycker synd om dig hela tiden

DATE 2009-10-06 TIME 10:25:22
jennylam

va fan, anonym, va snacka du om egentligen? emo? yeah right, man är ju emo när man vill käka mer hälsosamt och få sin vikt igen? jaja, din åsikt, snälla käka inte hälsosamt och vilja få din normala vikt .. folk kmr kalla dig för emo?!?!



aja, back to you mi! håller med dig, andra ska inte ha något med det att göra. Jag vill också gå ner till min vikt som jag hade innan sommaren, träna och så mera nu plus käka bättre, även om andra säger att man redan är "normal till vikten" och att man är smal .. whatever they say.

DATE 2009-10-06 TIME 20:12:44
Gillisen

Grymt bra bild. El va man nu säger. Verkligen en sann bild. Love!/M

DATE 2009-10-16 TIME 12:49:35
WEBSITE: http://gillisen.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0