seriously shine free mattifying oil-free moisturizer

-.-.-.DATE 2010-04-07 TIME 12:30:04


FORMULA 10.0.6 seriously shine free mattifying oil-free moisturizer
(daamn!! det var ett långt namn..)

passar: fey hy, blandad
pris: 99 :-
where: åhléns
rating: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

den här är typ den bästa low-budget produkten jag provat för blank hy!!! MY GOD. min hy blir en aning blank ibland under dagen, men den har inte blivit det på länge nu pga av den här fuktkrämen :O alltså jag ska inte säga att jag har suuuuperfet hy så den ser värsta flottig ut. utan den blir bara lite blank ibland (vissa dagar lite mer blank), men tycker den här är superbra. en liten klick räcker till hela ansiktet, så den räcker verkligen länge. enda minuset är att den luktar inte alls gott... vet inte hur jag ska förklara doften, men den drar iaf ner betyget. annars hade den fått full pott ;)

hao

haha jaa, jag har varit i ljusdal.. alltid där ju :D kommer dock inte va där på ett tag nu så haha

DATE 2010-04-07 TIME 20:41:28
WEBSITE: http://haos.devote.se
sara

jag är så avundsjuk på dig, du är hur fin som helst buhuhuh! haha, jag älskar ditt hår, dina ögon, din hy, allt! hoppas du inser hur fin du är :) ha de bra kram.

DATE 2010-04-07 TIME 21:54:16
evelina

är det en ansiktskräm? vad kostar den? :)

DATE 2010-04-17 TIME 21:11:52
WEBSITE: http://moaevelinas.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0