them boys don't know, this girl will break their hearts

-.-.-.DATE 2010-04-22 TIME 13:47:53
Image and video hosting by TinyPic
haha kolla vart jag nyss lärt mig göra i adobe ImageReady eller vad det nu heter xD känner mig värsta duktig!!! haha, tog fkkin flera timmar att lära mig -.- men fattar inte varför det blev sån dålig kvalité när jag sparade som GIF format... anywayy ska till emelie och hjälpa henne med lite kemi plugg sen. nu ska jag leta lite käk, I'M FRIKKKIN HUNGRY (asså säg mig, när är jag INTE hungrig???!!) justee har hittat asskön låt, som jag ska lära mig sjunga!!! corinne bailey rae - like a star v

karin

Visst är de snygga :D Finns på glitzy.se, skonamig.se och have2have.se!

DATE 2010-04-22 TIME 14:16:04
WEBSITE: http://avantgardefashion.blogg.se/
Kajsa

whoooa såå grymt ;O är det äkta tatuering? ;O



sv; ahaha asså jag tor det va aska.. astunnt puder grått på sadeln fick fan sopa bort det xd sen på stänkskyddet med(som är nytt helt nytt asså) ahahha ;O

DATE 2010-04-22 TIME 21:51:25
WEBSITE: http://missobsessive.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0