today was such an adrenaline rush

-.-.-.DATE 2010-04-14 TIME 21:42:09
jag köpte mineral foundation + borste (äkta ponnyhår) och en mascara, det kostade 649 :- men fick presentkort på 300 :- wiho :D


gissa vart jag har varit!!!! åkte till gävle idag till gävles skönhetsinstitut för att prova på en massa produkter från märket MARY KAY. jag hade en tid bokad, så fick ta med mig några kompisar helt gratis. vi fick prova deras sminkborttagare, ansiktsrengöring, en slags scrub + en masssaa cremer som återfuktade. huden blev skitfin och len!! sen fick vi prova deras smink. och sist smörjde vi in händerna med bivax och sedan en persiko scrub, händerna kändes lika mjuka som en bebis röv!!! och eftersom jag var 'värden' så fick jag 300 kr i presentkort!!! SHOCKER OVER THERE!!! så jag köpte mineral puder foundation + pensel (äkta ponnyhår) och en mascara. ska övertala mamma att köpa hem ultimate miracle setet (scruben bl.a), det kostar 781 :- hha därför man frågar mamma (aa) kan verkligen säga helt ärligt att mary kay's produkter är SKITBRA. har alltid vart lite skeptisk, dunno why though, men JEEZ, är superglad att jag gick idag, för nu ska jag börja använda mary kay :D alltså jag kände mig som en liten unge i en godisaffär!! svär, jag var helt omringade av skönhetsprodukter, smink och små rosa saker. MAAN, JAG VAR ÖVERLYCKLIG :') lovar att jag lägger in betyg och recensioner om de produkter jag provat/köpt.
until then, STAY FRESH DUDES. mimi's off! peace and löv ♥


mina glajjor på bilden under kommer från H&M till Emelie<3 som undrade!!! :)

Cindy'Nham

sv:

allvar? :o :(

DATE 2010-04-14 TIME 21:56:49
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
eminaochmaria

sv: haha, ja men visst är det så! :b

ahaa okeej! supersnygg iaf!

DATE 2010-04-14 TIME 22:11:17
WEBSITE: http://eminaochmaria.blogg.se/
Kokorochan

Svar: man måste vara 21 för att kunna gå ut i New York ^^ det är iaf vad jag har hört :O jag är 19 nu :)



Jätte söt blogg du har :D <3

och du är lika söt du ^^ är du från thailand? :)



kramar<3

/kokorochan

DATE 2010-04-14 TIME 22:57:06
WEBSITE: http://kokorochan.blogg.se/
JOSEFINE THYBERG

haha okej! ;)

nog för att jag redan har en liten hund..

men jag har ju ingen valp!! (a)

-

okej, för att min kamera har börjat fucka up sig lite, (fick sand i den i somras) så jag letar efter en ny, inte allt för dyr och bra kamera. :)

DATE 2010-04-15 TIME 10:16:28
WEBSITE: http://josefinethyberg.blogg.se/
MyzaaN - Princess Pink

oh vakul :D bra med 300 ipresentkort också ;D

DATE 2010-04-15 TIME 13:38:03
WEBSITE: http://myzaans.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0