after everything we've been through, do i still have the right to say 'i miss you'?

-.-.-.DATE 2010-08-07 TIME 19:57:49

jag, keso och sabe fetade oss på restaurang bangården i bollnäs. typ första gången jag orkar efterätt :O

hahaha kolla kesos nagel!!! det är lösnaglar (gelé) och den franska manikyren sitter under gelén! och dom gjorde den värsta sne på hennes tumme!!! hahahahah så jävla roligt! nu kommer den vara sådär ett bra tag framöver ;)

har försökt mig på att göra vit kladdkaka (såg receptet i nån bruds blogg), men den har blivit värsta fail tror jag..... :( aja whatevaaa, ska nog dra och möta upp lisa senare om jag orkar. btw igår träffade jag en weird gubbe som cyklade. han stannade längst upp i en backe, sen när jag kom började han babbla en massa saker om gatan vi var på, så jag frågade om han hade gått vilse, och jaa, det hade han tydligen. så helt plötsligt sa han 'fan va söt du är' så jag ba 'ehh ah tack men du jag måste sticka nu' han ba 'okk men gå dååå, gå dååå!' man ba 'eh ok..?' nää men det var fett läskigt...

JOSEFINE THYBERG

ja jag också! :)



/ ledsen för sent svar, men anledningen står i mitt senaste inlägg. Hoppas allt är bra med dig! kram

DATE 2010-08-07 TIME 20:59:51
WEBSITE: http://josefinethyberg.blogg.se/
Ruvejda

Du är med om massa läskiga saker juh :o Nasty and scary, dontlike dontlike :(



Men du är söt, det kan jag hålla med om! Melikmelike, haha missuppfatta inte men ja ville säga tvärtom där uppe :D

DATE 2010-08-07 TIME 23:40:50
WEBSITE: http://vejjjda.blogg.se/
Felicia

Gullig ensam gubbe, hahahaha host hihihih nej men sååå sne är den jöö inte ;)



SV i stohlm hade vi REEEEEEEEEGN, drottninggatan var en flod idag!!!!......



inte okej alls....

PUSS NATTI

DATE 2010-08-08 TIME 00:49:40
WEBSITE: http://fjaelkis.blogg.se/
emelienguyen.

sv; ah jag vet :)

haha naaw .

DATE 2010-08-08 TIME 14:09:33
WEBSITE: http://etdn.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0