nokia e72 white edition pros and cons

-.-.-.DATE 2010-08-22 TIME 12:07:42


tänkte skriva lite för- och nackdelar med min telefon eftersom en hel del har fågat om den är bra. asså jag är inte värsta teknik whatever nörden så kommer inte komma med värsta stora telefon orden ya knoww hähähä ;) eftersom jag hade nokia e71 innan så kommer jag jämföra lite mellan dom två också.


bra kamera (5 mpix) med en massa bra kamerainställningar. mycket bättre än e71. bra ljud. också bättre än e71. jättebra lampa, lyser jättestarkt! finns till och med en egen knapp för lampan. roliga spel (i mean come on, sims 3 liksom?!?!). det är ju mer en arbetstelefon så det finns en massa bra program installerade på den (t.ex ordlista) och man kan sköta sin mail direkt från mobilen. den har WLAN (haha det heter så va?) bra snabbmeny på startskärmen, men det hade ju e71 också fast denna är snyggare. bra filmkamera. snygg design. snabbt internet. det finns en spegel på framsidan av skärmen (aa) hhahaha underbart faktiskt! man kan se vilka program man är inne på samtidigt genom att hålla ner knappen med ett hus på. man får med snygga tillbehör till mobilen, vita of course!! den svarta fyrkanten är en touch navigerings knapp och man kan ställa in hur känslig den ska vara (Y)


fula teman. jaja man kan ladda hem snygga, men vad gör man om man är inkompetent som mig och inte vet hur man gör? haha. hålet där minneskortet ska sitta är värsta trångt, det är jättesvårt att få ut det. kameran 'sticker ut' så det är lätt att den får en massa stötar och blir repig. många skulle nog klagat på ''liten skärm'' men COME ON. köp en tegelsten om ni vill ha större skärm -.- jag tycker skärmen är perfekt!!


alltså jag kommer inte på nå mer just nu. det var svårt att hitta nackdelar med telefonen. det är lättare om ni ställer frågor så kan jag svara på dom :)

Christiaaaan

Eller så köper man en med touch om man vill ha större skärm, då är telefonen lika stor ungefär? :DDD

DATE 2010-08-22 TIME 12:49:12
Anonym

Jag vill ha den! :D♥

Är det skönt med tangenter? :)♥

DATE 2010-08-22 TIME 13:15:24
WEBSITE: http://vejjjda.blogg.se/
MK*

Efter att jag köpte min mobil så blev jag as sugen på en sndär med tangenter så sjukt snyggt säkert bra också.!

DATE 2010-08-22 TIME 13:31:55
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/
Carro

och SNYGG är den! :)

DATE 2010-08-22 TIME 13:36:39
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
SSaRRaHH

cool mobil

DATE 2010-08-22 TIME 13:38:34
WEBSITE: http://klarahs.blogg.se/
jenny

nice.. låter fett gött.. få se hur den ser ut i rl vill känna på den hihi (a) tack för nack och fördel inlägget!:D

DATE 2010-08-22 TIME 15:45:24
WEBSITE: http://jenilikes.blogg.se/
matilda

har en vit e71, asbra är den :))

DATE 2010-08-24 TIME 21:29:05
elin ja0

fan va fin header! :D

DATE 2010-09-04 TIME 14:26:26
WEBSITE: http://babyitsfact.webblogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0